Relaties Relaties

Relaties

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Hoofd en hart

Neuroot

Neuroot

09-05-2019 om 16:05 Topicstarter

Miss

Dat is heel wat, wat jij hebt meegemaakt. Ben je er intussen uit geraakt? En heb je het gevoel dat je hiervan bent hersteld of kan herstellen?

Ik herken wel dingen. Vooral die mooie beloftes die nooit worden waargemaakt zijn heel herkenbaar. Dat maakt dat je zo lang in die situatie blijft zitten, want je verwacht of hoopt dat er nog iets mooi zal komen. Mijn teleurstelling werd dan gecounterd door te doen alsof het probleem bij mij lag.

Intussen ben ik er als de dood voor dat ik op een dag zie dat hij iemand anders heeft. Maar waarom eigenlijk?

Simpel

Dat is simpel, denk ik. Omdat je, ondanks alles, toch het gevoel wilt hebben dat dat wat jullie hadden heeeeel speciaal was en dat jij zijn grote liefde was, en dat hij net zoveel verdriet van jullie breuk heeft als jij. Als je hem nu met een ander ziet, dan valt dat allemaal weg. Immers: hij gaat gewoon door met zijn leven terwijl dat van jou nog zo erg om hem draait.

(been there, got the T-shirt, stopped wearing it).

Miss

Miss

14-05-2019 om 10:05

Neuroot

Het is een heel proces, een mega lange weg.

Met mini muizen stapjes gaat het goed, zolang ik maar geen grote sprongen wil maken.
Ik ben iemand die altijd maar door en door gaat, en ik daardoor ook in zie dat ik veel signalen gemist heb. Onbewust.

Maar ik ben me er nu van bewust. Wakker geworden uit een droom...

Ik vond het een interessant stuk van Saskia Noort. Ze verwoord het perfect. Daarom poste ik het in jou draadje... de dynamiek die ik bij je las. Ik zie een overeenkomst. Precies Zoals Mari het ook post.

En het waarom is idd simpel, je wilt je geliefd voelen, het unieke speciale gevoel terug. Dat kan hij toch niet met een ander hebben?

Maar dat was een droom, en nu ben je wakker. Dus verleg je focus steeds weer.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.