Relaties
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Ginger
31-08-2016 om 21:08
Hoe lang is jullie partner door de weeks van huis?
Mijn vriend werkt 4 dagen (maandag t/m donderdag) in de week 9 uur.
Hij gaat om half 7 's ochtends de deur uit en komt rond half 6 weer thuis.
Sommige dagen later vanwege files (die nu, vanwege wegwerkzaamheden in onze regio, meer voorkomen).
Op maandag en woensdag gaat hij om 7 uur weer het huis uit om te sporten (ik zelf ook, maar pas rond achten).
We hebben een dochter van 6.
Mijn idee is dat hij wel erg lang van huis is om 9 uur te werken (van de week zelfs bijna 12 uur en vandaag 11 uur). Doordat hij zo vroeg weg gaat ontbijten we doordeweeks nooit samen.
Op maandag en woensdag is hij dus maar 1 à 1,5 uur thuis als onze dochter wakker is.
Hoe zit dat bij jullie? Ben benieuwd hoe lang jullie (partners) van huis zijn..

dutske
02-11-2016 om 21:11
Ik heb het getroffen met mijn man, hij werk in ploegen.
eerst twee dagen van 6 tot 14 uur. Dan is hij ongeveer even laat thuis als de kinderen uit school zijn.
Dan 2 dagen van 11.45 tot 22 uur. Dit zijn wel twee rotdagen.
Dan twee nachten en dan slaapt hij als de kinderen op school zitten.
Daarna is hij 4 dagen vrij, waarvan hij de eerste nog tot 12 uur slaapt.
Hij is er dus heel vaak. Hij werkt wel veel in het weekend maar dat is niet erg omdat hij door de weeks veel is en dan heb ik met de dochters meidendagen. Heerlijk!
Hij helpt ook veel mee op school en gaat de clubjes af als hij vrij is en hij kookt altijd.

mama2
03-11-2016 om 12:11
hier
werk manlief aan de andere kant van Nederland. Gaat 2 dagen in de week weg half 9 weg, omdat dat zijn "ik breng de kinderen naar school" dagen zijn, maar dan ben ik dus om 07.30 de deur uit en de andere dagen gaat hij om 07.30 de deur uit. Pas tegen 19.30 (als we geluk hebben) komt hij thuis. Wij ontbijten dus niet samen, maar eten in de avond ook niet samen. Oudste kind traint 3x in de week en is pas tegen 19.00 dan thuis dus dan eet ik met de jongste alleen en de rest in etappes. Het weekend heb ik om de week training op zaterdag en ben dan weg tussen 16.00 en 19.00, kortom, wij eten 1 dag in de week met het gezin samen.
Toen de kinderen kleiner waren zag hij ze alleen in de ochtend, nu gaat de jongste al iets later naar bed, maar die mist hij wel vaak net aan. In het weekend is hij overigens wel met de kids bezig. Wij zijn het niet anders gewend, als hij een dag thuis werkt denk ik vaak "pffft moet dat nou", omdat mijn planning daar niet op gebaseerd is dat hij thuis is
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.