Relaties Relaties

Relaties

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Moeder

Moeder

29-06-2016 om 08:06

Het verschil tussen man en vrouw ;) ;)

Els

Els

12-07-2016 om 08:07

Laat - hond

Ik laat ook bijna altijd het laatste rondje de hond uit. Toevallig afgelopen week een keer samen. Liepen we mijn vaste rondje, onder andere door een steeg achter de huizen langs. Zegt mijn dat hij daar
's avonds beslist niet doorheen zou lopen alleen terwijl ik er dagelijks probleemloos doorheen loop. Gelukkig maar dat ik erbij was :-)

Kaaskopje

Kaaskopje

12-07-2016 om 09:07

Het is eigenlijk vreselijk raar, want waarom zou iets in het donker opeens héél gevaarlijk zijn?, maar ik mijd steegjes in het donker ook. Ik vind ze van kindsafaan al eng. Onze schuur ligt nu gelukkig gewoon aan een goed verlicht pad, nog steeds wel stilletjes gelegen, maar het enge 'straks doemt er iemand in het donker voor je neus op' gehalte ontbreekt en mocht je om hulp gillen, dan zal een 'griezel' sneller dan in zo'n achterom-steegje het gevoel hebben dat men hem kan zien.

Toen wij hier kwamen wonen, was het behoorlijk donker rond het huis. Ik zie sowieso slecht in het pikkedonker, dus ik vond dat heel onaangenaam. Ik heb het aangekaart bij de gemeente en voilá... er werden flink wat lantaarns geplaatst, want oeps, hoe het kan wisten ze niet, maar totaal vergeten! Om eerlijk te zijn begreep ik niet dat anderen het al niet eerder hadden gemeld, want er parkeren dagelijks mensen hun auto en dat was aanvankelijk, járenlang, dus ook in het donker.

Els

Els

12-07-2016 om 10:07

Voldoende licht

Het steegje waar ik het over had is wel verlicht aan het begin en aan het einde, maar niet overdadig. Ik ben voor dit soort dingen gewoon niet bang. Ik zei ook direct tegen mijn man als er een engerd komt dan 'joep' ik 'm tegen de grond. Ik ben niet zo groot, al helemaal niet sterk, zeker niet agressief en onze hond is nogal tammig. Dus dat dit werkelijkheid wordt is behoorlijk onwaarschijnlijk. Maar toch is dat wel het gevoel waarmee ik rondloop. En mijn man blijkbaar niet!

Kaaskopje

Kaaskopje

12-07-2016 om 13:07

Mét hond

heb ik dat gevoel al veel meer. Daarom ben ik in ónze buurt ook niet bang om zo laat over straat te gaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.