Relaties Relaties

Relaties

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Brink

Brink

10-01-2020 om 20:01

Geen rijbewijs afknapper?

Brink

Brink

13-01-2020 om 11:01

Hij heeft nieuw voorstel

Hij wil nu donderdag afspreken.Ik geef hem het voordeel van de twijfel.Als hij weer afzegt is het klaar.Zouden jullie donderdag ook aankijken?

rutiel

rutiel

13-01-2020 om 13:01

Brink, in dit stadium (en met de twijfels die je al hebt) zou ik eerlijk gezegd bij een volgende afzegging het afkappen. Voldoende leuke mannen op de markt toch?

Brink

Brink

13-01-2020 om 15:01

Klopt rutiel

Rutiel ja dat bedoel ik ook donderdag afwachten of hij echt zn afspraak na komt en anders ben ik er ook echt klaar mee.

@Emma

@Emma

13-01-2020 om 16:01

Dat iemand online is op de datingsite betekent niets minder maar ook zeker niet meer dan dat hij gewoon online is. Ik zou het idd even afwachten donderdag en als hij weer afzegt stoppen.

Emmawee

Emmawee

Misschien is hij wel online om te checken of jij nog actief bent op die site!

Verder zou ik donderdag alleen gaan als het je leuk lijkt om nog eens met hem uit te gaan. Als het daten van zichzelf leuk genoeg is, hoef je je er verder niet zo druk over te maken. Dan heb je gewoon een leuke avond. Er of zonder vervolg. Als het daten niet leuk genoeg is, maar iets waar je bijna "klaar mee" bent, dan kun je misschien beter afzeggen.

vlinder72

vlinder72

Bovendien

Was jij ook online anders had je dat niet kunnen zien. .

Als je vorige date leuk was en je wil hem best nog een keer zien dan zou ik de afspraak donderdag zeker door laten gaan.

Zegt hij hem weer af dan houdt het op.

Brink

Brink

13-01-2020 om 18:01

Dankjulliewel

Emma dat is waar ik wacht het af. Emmawee ik vind het zeker leuk hem weer te zien al blijven mijn twijfels en ben ik bang dat hij daarna weer zo vaag doet.Tijd zal het leren.Vlinder ja ik laat het zeker doorgaan nu hopen dat hij niet weer afzegt want hij weet ook dat ik er dan klaar mee ben.

Inga

Inga

13-01-2020 om 18:01

Sidney en Pirata

Ja, gek is dat. Dat je door alle spel- en stijlfouten en vooral slordigheden heen kijkt omwille van wat hij schrijft. Zelfs onfatsoen waar ik normaal echt niet tegen kan, is nu niet belangrijk.
Helaas want het is een onmogelijke liefde. Elke keer hoop ik dat ik hem kan loslaten maar ik hoef hem maar te zien of te horen en ik ben er bij af.
Maar nu ga ik wel heel erg O.T. ;)

Brink

Brink

17-01-2020 om 21:01

Update

Hij is gisteren zijn afspraak wel nagekomen.Dus dat is positief.Soms moet je gewoon even duidelijk zijn. Ik denk als we allebei willen dat het wel goed komt uiteindelijk. Tijd zal het leren zeg ik altijd maar. Niemand heeft die zekerheid.

En hoe was

de afspraak verlopen?

Brink

Brink

17-01-2020 om 23:01

Carlito

Wel leuk heb hem ook wel gevraagd of hij twijfels heeft maar hij zegt van niet. Toch voel ik nog een beetje een afstand tussen ons. We zijn allebei een beetje terughoudend. Maarja het was ook pas de tweede date er is niks mis met rustig aan doen. Vind hem wel leuk om te zien en kan ook wel goed met hem praten dus geef het wel een kans.

Koffiekop

Koffiekop

18-01-2020 om 09:01

Dat zou ik nou pas echt een afknapper vinden, iemand die me bij de tweede date al vraagt of ik twijfels heb...
Maar ik ben blij voor je dat hij zegt ze ziet te hebben hoor. Wens je veel geluk

Brink

Brink

18-01-2020 om 13:01

Koffiekop

Dat mag je vinden ik wil graag weten hoe hij er over denkt open en eerlijk hou ik van.

'Vind hem wel leuk om te zien en kan ook wel goed met hem praten dus geef het wel een kans'

Nou, dat klinkt niet erg hoopvol. Waar zijn de vlinders? Amper kunnen wachten om hem weer te spreken? Enthousiast over al zijn leuke kanten? Het lijkt wel een winst-/verliesrekening.

@Emma

@Emma

18-01-2020 om 13:01

tjonge

Wat een commentaar zeg. Is het ok als Brink het zelf goed vindt zoals het gaat?

Vlinders kwamen bij mij ook pas na de 3e date. En al komen ze nooit, mag ze het zelf weten?

@Emma

@Emma

18-01-2020 om 14:01

En nog iets Sidney

Vlinders alleen zijn een slechte raadgever, zeker met daten als je iemand nog helemaal niet kent.

@Emma

Ik noemde veel meer dan alleen vlinders.

Is het gebruikelijk op dit forum om zo selectief te lezen?

Brink

Brink

18-01-2020 om 16:01

Dankjulliewel

Sydney ik heb hem pas 2 keer gezien als ik hem niks vond had ik het al na 1 keer bekeken. We appen dagelijks maar over vlinders kan ik inderdaad nog niet praten.Door mijn verleden wat voorzichtiger geworden maar geloof zeker dat het wat kan worden tussen ons. Misschien naief misschien niet. @Emma inderdaad het kan heus nog wel wat zijn nou 2 dates;). Als ik me niet tot iemand aangetrokken voel wil ik hem niet eens knuffelen maar met hem zou ik dat binnenkort wel willen om maar iets te noemen.Voor de rest lekker rustig aan kijken wat het wordt.

Ad Hombre

Ad Hombre

Sydney

"Is het gebruikelijk op dit forum om zo selectief te lezen?"

Zeker. Als je een heel doorwrocht betoog in elkaar hebt gezet, dan kun je er zeker van zijn dat je medeforummers uitsluitend dat ene minder doordachte bijzinnetje eruit pikken om dat vervolgens uit de context en ook nog eens verkeerd te citeren.

Zo gaat het hier al jaren...

@Emma

@Emma

Ok Sindey

Je noemt vlinders, niet kunnen wachten hem weer te spreken, enthousiast over al zijn leuke kanten.....komt voor mij een beetje op hetzelfde neer.
En Ad, je vergeet de taalfouten ;-)

Brink

Brink

22-01-2020 om 20:01

Hij heeft me aan de kant gezet

Het is nu al voorbij.Donderdag was hij nog bij me geweest. T/m zondag nog geappt en de hele maandag en dinsdag niks gehoord.Dus heb hem gister avond opgehaald wat er aan de hand was. Hij zat niet lekker in zijn vel maar het lag niet aan mij hij wou me zeker weer zien binnenkort. Dus ik zei tegen hem ik gun je de tijd en ruimte tot je weer goed in je vel zit en vandaag een app dat hij niet meer verder wil. Wat een ontzettende loser zeg. Nee geen rijbewijs is geen afknapper, oneerlijke kerels zijn pas echt een afknapper.Waar maakte ik me druk om.Het doet echt even heel veel pijn had mijn hart eindelijk na lange tijd weer open gesteld voor iemand maar even uit huilen en weer door.

Brink

Brink

22-01-2020 om 20:01

Correctie

Opgehaald is opgebeld.Had hem gister avond opgebeld bedoel ik.

Bosbes

Bosbes

22-01-2020 om 21:01

sterkte!! Maar ook:

Sterkte Brink. Niet leuk! En pijnlijk voor je.

Of hij oneerlijk is en/of een loser... zo voel jij dat nu even, maar dat hoeft helemaal niet.
Het kan ook zijn dat hij écht niet zo lekker in zijn vel zat, misschien ook wel een heel klein beetje twijfelde. En dat hij gewoon niet genoeg voelt. Dat hij dat enkele dagen later beter wist.
Dat doet ook pijn, dat wel. Maar hij kan best een goede eerlijke jongen zijn maar gewoon niet genoeg klik voelen. Dat mag.

Bosbes

Bosbes

22-01-2020 om 22:01

niet voor Brink, wel voor Ad Hombre

Ad Hombre, probleem met je superieur voelen in je taalgebruik, en dat ook uiten, is dat anderen extra op gaan letten. Bij jou, met name.
Hierbij ook meteen een disclaimer: ik ben zelf redelijk goed in taal. Inclusief werkwoordspelling, me/m'n, die/dat enzovoort. Maar ik zie ook wel heel soms een foutje terug. Soms een 'typo' (vertypt) soms een snelle vergissing. En heel soms weet ik iets pas later.

Jij schrijft meestal heel goed.
Nu posting 63:
"Wat mij ietwat irriteert, wat ik dan blijkbaar afreageer op de arme Brink is dat ik zorgvuldig iets formuleer wat dan vervolgens als veel harder wordt geciteerd."

Snap ik, jammer voor je. En ja, niet iedereen leest even goed. En nee, volgens mij is dat op dit forum niet erger, maar juist minder erg dan gemiddeld. Dan nog komt het veel voor.
Nu je taalfout. Waar jij 'irriteert' schreef, moest je 'ergert' schrijven.
Zie ook https://taaladvies.net/taal/advies/vraag/431/irriteren_ergeren/

Brink

Brink

22-01-2020 om 22:01

@Bosbes

Ja en het is ook maar beter dat ik er nu achter kom.Voelt nu al zo rot laat staan als we verder waren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.