Relaties
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Brink
16-07-2020 om 20:07
Geen contact met broer wie nog meer?
Hallo.Ik weet niet of het in deze rubriek hoort maar ik wil even mijn verhaal kwijt. Ik heb een broer en een zusje.Met zusje gewoon een goede band.We zien en spreken elkaar niet eens zo heel veel maar dat hoeft ook niet.Ze laat wel eens wat horen uit zichzelf en laat mij in mijn waarde.In 2012 is onze moeder overleden en de vader van mijn broer en mij is ook al overleden mijn zusje heeft een andere vader. Toen mijn moeder overleed was mijn broer al met de vrouw met wie hij nu nog is maar hij was er nog wel voor mij.Maar langzaam maar zeker heeft zij iedereen weggejaagd ook mij. Alleen haar familie hoort er helemaal bij. Mijn broer heeft met mij gebroken en ik weet zeker dat hij helemaal gehersenspoeld is door haar. Ik had op de verjaardag van mijn neefje bijvoorbeeld een kaartje in de bus gegooid en even later lag het kaartje terug in mijn bus.Toen ik verhaal ging halen deed niemand open en toen ik al wegfietste liep mn schoonzus opeens over straat te bleren en ben ik terug gefietst en kregen we een woordenwisseling. En wie had het gedaan bij mijn broer...juist,ik!. Zo gemeen allemaal. Ik sta machteloos hij laat niks meer horen en ik ga er ook zeker niet meer achteraan maar pijn doet het wel en geen ouders meer en mijn broer kwijt.Ook hebben ze 3 kids waarvan ik de jongste nooit heb leren kennen. Ik ben niet haat dragend gun iedereen het beste behalve mijn schoonzus ik haat haar zo erg.Ze heeft alles kapot gemaakt. Mijn broer ziet niemand meer van zijn kant en zijn schoonfamilie wel.Snap echt niet dat hij wel met haar zus om gaat en zijn eigen zusje laat vallen. Ik moet het loslaten want zolang hij met haar is veranderd er niks maar helemaal vergeten lukt nooit. Hebben jullie ook broers/zussen waar je geen contact meer mee hebt?En hoe gaan jullie daar mee om?

Brink
22-07-2020 om 20:07
@Zus
Zus dat snap ik het is altijd dubbel het blijft wel je broer/zus. En het liefst wil je daar gewoon een fijne band mee hebben. En snap dat je bang bent voor herhaling.De tijd zal het leren.Ik wil die pijn zelf ook niet meer dus zolang hij met haar is zal ik nooit meer de stap zetten. Ze hebben me zo gekwetst met woorden en daden.We zijn meer waard dan als vuil weggezet worden;).Succes er mee hoop dat je contact goed blijft gaan.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.