Relaties Relaties

Relaties

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Houtplankje

Houtplankje

20-04-2019 om 09:04

Doorgaan of stoppen

Hp

Hp

02-05-2019 om 20:05

Vindt....

Dus

Pennestreek

Pennestreek

02-05-2019 om 23:05

Ehhh, iets meer dan dat 🤪

Combo? Die maken muziek. En hoe zat het ook alweer met die/dat??

Kaaskopje

Kaaskopje

03-05-2019 om 09:05

In de talen zitten

Waarschijnlijk maakt ze die schrijffouten niet in haar eigen taal . Maar een combo maakt muziek. De muzikanten van de combo maken muziek.

fouten

Kan ook gezien worden als een expressie van de onrust bij de schrijver; de gedachten liggen ergens anders waardoor gemakkelijker over schrijffouten heen gelezen worden.
Niets menselijkers dan dat.

Een hoorbare

Ik ben ook weer niet zo'n taalnazi dat ik over dt-fouten val, die hoor je toch niet en werkwoordvervoegingen zijn voor half Nederland onderhand hogere wiskunde. Hooguit over gedrochten in de categorie als hij leesd, of ze heefd. Bovendien gaan mijn gedachten vaak zo snel dat het toetsenbord ze niet bijhoudt en merk ik achteraf dat ik halve zinsdelen weggelaten heb.

Nope, het is het betrekkelijk voornaamwoord of te wel ..google,google.. le pronom relatif. Zowel geslacht als getal kloppen niet.

En natuurlijk weet ik dat HP die fouten in haar eigen taal niet maakt. Als mijn Frans maar een kwart zo goed was als HP's Nederlands was ik een gelukkig mens.

Kaaskopje

Kaaskopje

04-05-2019 om 01:05

Flanagan

Wat jij beschrijft heb ik heel vaak. Mijn gedachten gaan sneller dan mijn ogen of vingers op het toetsenbord en dan krijg je dus dat ik stukken tekst compleet mis, of zelf woorden of letters vergeet te schrijven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.