Relaties Relaties

Relaties

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Deetster

Deetster

03-06-2015 om 15:06

Daten hoe gaat dat ook alweer verder?

Distel

Distel

02-07-2015 om 11:07

jawel, maar

Geen idee of vrouwen daar echt zo in staan, maar ik hoor liever de waarheid (nogmaals, dat is anders dan bot zijn)dan dat ik af zit te wachten. Ik ben een keer netjes afgewezen en dat vond ik jammer maar had wel bewondering voor eerlijkheid van de man. Beter dan dat onzekere wachten of hij nog gaat bellen/reageren/op komt dagen. Dan is het klaar en kun je verder.

Ik heb mijn kinderen geleerd niemand aan het lijntje te houden en dat is hoe ze in relaties staan, of met afspraakjes en ook vriendschappen omgaan.
Als een jonge man vraagt of ze wat willen drinken, dan zijn ze eerlijk. Netjes, beleefd en eerlijk.
Hoe er met hen om wordt gegaan is misschien de manier die jij net beschreef.
Maar mijn dochter is dan aan het "wachten" omdat zij het niet netjes vindt om zo met mensen om te gaan en tweede keus wil ze niet zijn.

Het is met datingsites wel makkelijker iemand te ontmoeten, maar er kleven veel nadelen aan en mijn vertrouwen zou daar niet echt door groeien.

Deetster

Deetster

14-07-2015 om 14:07

Leuke man

Ik heb helemaal geen negatief waarde-oordeel over Leuke Man hoor! Ik had het wel netjes gevonden als hij eerlijk gezegd had dat hij geen contact meer wilde.

Verder had ik geen actieve chats of contacten en heb me ook afgemeld toen ik hem had ontmoet. Het blijft een leuk fenomeen zo'n dating site maar op het moment heb ik er geen behoefte aan. Ik voel me niet afgewezen en mijn leven is druk en leuk genoeg. Mocht hij zich toch weer melden (hij heeft me niet uit zijn whatsapp of facebook contacten gewist) zal ik hem graag weer ontmoeten en misschien horen wat de reden van zijn stilzwijgen is geweest. Zo niet, is er geen (leuke) man overboord.

Enne Mark, ik ben niet van de kulsmoesjes of meerdere lijntjes uitgooien. Dat is me te hectisch.

D.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.