Relaties
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

vijftig
04-03-2017 om 13:03
50 en een nieuwe vriend?
Hoi. Ja, 50 jaar. Kinderen die bijna volwassen zijn. Wellicht een nieuwe vriend in de toekomst, wie zal het zeggen. Lijkt me fijn maar ben niet op zoek. Nog niet.
Want echt zeker ben ik niet over mezelf. En ik schrik nú al terug bij de gedachte aan een vrijpartij, met een lichaam dat het doet maar niet meer om mee te showen is.
Nee. Dat hoeft ook niet. De man in kwestie zal zeker ook zijn ouderdom tonen. Ik weet het ook wel. Maar tóch voel ik onzekerheid.
Wie heeft dit al aan den lijve (haha) ondervonden? Wat doet dat met je?

Sinilind
08-03-2017 om 10:03
Ja hoor
Relatie gekregen met mijn huidige vriend toen ik net geen 50 was. Met 15 kg extra en rimpels en .... nou ja vul maar in. Liefde is blind en het licht mag je ook doven En de seks is lekker, ook na 50!
Sini

50 lagen spek
09-03-2017 om 12:03
Het uur U
Ik heb pas een lieve man leren kennen. Hij is niet blind en streelt met liefde en opwinding mijn overtollige pondjes. Morgen zal het er dan van komen.... Maar zien hoe lang het duurt voor ik me over mijn gene kan heenzetten.

Alkes
09-03-2017 om 13:03
zeker kan dat
Ik leerde mijn huidige partner kennen toen ik 50 was (en hij 42). Ik ben geen 20 meer dat is zeker, maar ben verder best tevreden. Mijn vriend was (en is nog steeds) ook blij met mij. Was hij dat niet geweest, dan was de relatie van korte duur geweest.
Dat vind ik wel fijne van relatie op oudere leeftijd beginnen. Ik weet dat ik het ook prima alleen red, dus een relatie moet vooral leuk zijn. Als iemand commentaar zou leveren op mijn niet meer strakke buik of rimpels, dan stop ik ermme.
Dus laat je niet op voorhand weerhouden. En die incidentele eikel kun je altijd ontmoeten, maar dat kan ook als je 20 bent.

Patriesie
22-04-2017 om 20:04
Vanaf de andere kant gezien
Ik maak het mee vanaf de andere kant: ik ben zelf eind 30 en mijn nieuwe vriend is 50 maar ik heb nooit een probleem gehad met zijn lichaam. Als de klik goed is en het gevoel is er dan maakt het niet uit dat hij een buikje heeft of een beetje kaal is (in mijn geval dan). Zo zal het voor een man denk ik ook zijn als hij een leuke vrouw van 50 ontmoet. Als je in eerste instantie niet geschrokken bent van elkaars uiterlijk en je bent gek op elkaar dan maakt het helemaal niet uit hoe je er zonder kleren uit ziet.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.