Over het forum
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Kamille
06-04-2016 om 18:04
WAAROM stopcontacten op de foto hierboven?????
Mag ik vragen waarom er stopcontacten op de foto hierboven staan? Ik vind dit zo raar! Er word een gesuggereerd dat er een speelhoekje wordt gefotografeerd. Wat gebeurt er als het kindje de vingertjes of een haarspeldje in het stopcontact steekt? Belachelijk dat een site als dit dit zo neerzet!!! Zou verboden moeten worden!!!!!!!

Triva
07-04-2016 om 07:04
bieb en stenna
Jij had het over blauwe dingen die voor stopcontacten aangezien kunnen worden en daarom verwees ik je naar de foto.
Stenna: iemand had het idd al over de lego.
Grappig draadje!

Kamille
07-04-2016 om 09:04
nee ik zie geen blauwe dingen voor stopcontacten aan. de stopcontacten zitten ergens anders en lijken me niet zo moeilijk te vinden. maar inderdaad ze zijn netjes afgeplakt, dat zag ik in eerste instantie niet. niks aan de hand.

Belle
detail
Kamille: " maar inderdaad ze zijn netjes afgeplakt, dat zag ik in eerste instantie niet."
Toch geen oog voor detail dus. Dus toch niet autistisch, pfff )?
Het is me wel opgevallen dat je erg vol kan zitten van dingen (blijkend uit uitroeptekens, vraagtekens, of in andere gevallen, eindeloos over iets doorgaan). Of het nou het gedoe met oudste dochter van je kind is, of deze contactdoos.
Het lijkt me voor jezelf dan lastig. Dat je zo fel op iets reageert of er zo mee bezig blijft.
Aan gedacht om daar voor jezelf toch iets mee proberen te doen?
Misschien mediteren of mindfulness? En dan lang, heel lang, volhouden. Het zal mogelijk niet meteen resultaat opleveren, maar kan je uiteindelijk iets relaxter maken.

Mijntje
knikkers, beeldscherm
O help, ik zie knikkers liggen, rechts. Vlakbij de stopcontacten. Kunnen kinderen ook in stikken. Levensgevaarlijk!
Kamille, je hebt echt (veel) kamille nodig om rustig te worden.
Dit is een computerscherm!!
Als jouw kind gaat poeren in dat stopcontact hierboven in beeld raakt hij met z'n vingertjes slechts het beeldscherm. De knikkers kunnen niet worden gepakt, alles zit veilig achter glas.
Maak je beeldscherm vervolgens schoon met een licht-vochtige doek.
Of als je er echt veel last van hebt met jif en een schuurspons en heel veel sop :-)

Kamille
07-04-2016 om 10:04
@Belle: mijn kind heeft nog geen kinderen hoor, tenminste niet wat ik weet, hij loopt wel hand in hand met een meisje naar gym, daar is hij stiekem verliefd op haha maar om nou te denken dat hij al kinderen heeft....hahahahaha

Kamille
07-04-2016 om 10:04
en ik reageer idd wat overdreven op stopcontacten en ook op wat anders namelijk als mensen vuurwerk afsteken zonder bril. in allebei de gevallen in mijn naaste omgeving iets zeer naars mee meegemaakt....dus bij stopcontact of vuurwerk gaan mijn alarmbellen...
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.