Over het forum
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Phryne Fisher
13-04-2017 om 09:04
Reclames over mijn scherm (iPad)
Hebben jullie de afgelopen twee dagen ook veel meer last van reclame 'balken' die dwars door je forumdiscussie heen staan? Soms verschuiven ze van boven naar beneden en v.v. Ik krijg ze niet weg geklikt want als ik op het kruisje druk opent er een nieuw tabblad in Safari. Heel irritant!

Lilian1
29-04-2017 om 11:04
helaas
hier nog erg veel last van gehad. Nu steeds van een geneeskundig onderzoek waar aan ik mee kan werken voor mannen tussen de 18 en 35 whahhaha......

Redactie Ouders Online
29-04-2017 om 14:04
Er wordt aan gewerkt!
Beste forumdeelnemers,
Het gaat inderdaad niet goed, met die advertenties, die moeilijk weg te klikken zijn op tablets. Onze advertentie-intermediair heeft het probleem onderkend, en gaat er iets aan doen. Hopelijk is begin komende week het leed geleden.
Onze excuses voor het ongemak!
Redactie Ouders Online

Suze
29-04-2017 om 16:04
smartphone
Niet alleen op tablets. Ook veel problemen op de smartphone. Ik hoop dat ze die ook meenemen? Pfff, heeft wel lang geduurd voordat ze het probleem onderkennen en ermee aan de slag gaan. Maar goed, hopelijk is het na het weekend echt helemaal van de baan.

Wilgenroosje
09-05-2017 om 15:05
Bij mij ook.
Het kruisje om weg te drukken zit nu een heel eind verwijderd van de knop om de reclamewebsite te bereiken. Ondanks dat wordt ik vrijwel iedere keer doorgeschakeld naar die website als ik op het wegklikkruisje druk.

Krisje
12-10-2017 om 10:10
Weer reclame
Ik heb weer zo'n last van reclames over m'n scherm, van Karwei, al dagen. Ben ik de enige?

BeetjeAnders
12-10-2017 om 20:10
Google chrome extensies
In google chrome zie je rechtsboven 3 stipjes, klik er op en kies hulpprogramma's en dan extensies.
Daar kan je heel eenvoudig een goede adblocker installeren.
Een paar advertenties vind ik niet zo bezwaarlijk maar dit was van den zotte.

Noor
13-10-2017 om 08:10
Ik word ook helemaal iebel van die karweireclame. Het is een tijdje weg geweest, maar nu is het weer heel ergerlijk...

Krisje
13-10-2017 om 08:10
Dombo
Ik klik dus op de drie stipjes, zie geen hulpprogramma staan, klik op al het andermaal kom geen extensies tegen. En ik ben niet zo slim dat ik weet wat dan moet doen. Me ergeren denk ik

Inanna
13-10-2017 om 15:10
krisje
Extensies heb je in Google Chrome voor de computer, niet die op een tablet/telefoon.
Voor tablet/telefoon moet je volgens mij een andere browser hebben met ingebouwde adblocker.

Carla
14-10-2017 om 11:10
hier
Hier geen last van reclames met tablet, samsung mobiel of laptop.
Wel dat de telling van de berichten niet meer klopt met enige regelmaat.
Er wordt aangegeven dat er een nieuw bericht is en vervolgens kijk je voor niets of het aantal nieuwe berichten klopt niet.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.