Over het forum Over het forum

Over het forum

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Kaaskopje

Kaaskopje

03-08-2016 om 11:08

Recente inhoud

Ad Hombre

Ad Hombre

04-08-2016 om 17:08

mirreke

Had jij me niet al eens eerder met je vader vergeleken?

mirreke

mirreke

04-08-2016 om 17:08

Nou ik geloof dat ik naast een specifiek

vrouwelijke blik te hebben helaas ook dement word, want dat kan ik me niet herinneren...

Maar: mijn vader was een hele lieve, fijne, aardige, integere en bijzondere man (die wel zo zijn maniertjes had), dus het is niet persé negatief om met hem vergeleken te worden...

Ad Hombre

Ad Hombre

04-08-2016 om 22:08

mirreke

Dan zal ik je met iemand anders verwarren. Ik heb een erg slecht geheugen voor welke uitspraken bij welke nicknames horen. Meestal beschouw ik dat als een voordeel.

Astrid

Astrid

04-08-2016 om 23:08

"Ik heb een erg slecht geheugen voor welke uitspraken bij welke nicknames horen. Meestal beschouw ik dat als een voordeel."

Ik wilde dat ik dat had. Mijn plaatje wordt altijd groter en dat vind ik inderdaad een nadeel.

Elfje65

Elfje65

08-08-2016 om 21:08

Per rubriek

Kijk ik wat mij aanspreekt.

Kaaskopje

Kaaskopje

26-08-2016 om 10:08

Update

Nou... ik ben om, ik gebruik nu vooral Recente inhoud, waardoor ik ook in rubrieken kom waar ik nooit meer kwam.:-) Maar ik kijk hiernaast ook nog wel eens via de oude manier, omdat ik dan toch een wat sneller overzicht heb in de rubrieken zelf.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.