Over het forum
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Sophia_!
05-07-2021 om 21:07
Minderjarigen op het forum?
Alex, een vraag: ik las op Viva dat op Ouders.nl ook minderjarigen zitten. Mag dat op Viafora ook? Ik ben daar niet zo'n voorstander van persoonlijk.

Testpersoontje
06-07-2021 om 16:07
Ik ben van mening dat dit een forum voor volwassen betreft ( voor ouders zelfs, in eerste instantie), en niet voor kinderen. Ik zou echt uitdragen dat het voor 18+ is.
Viva is een blad welke vast ook door jonge meiden werd gelezen. Daar is eeh verschil vind ik.

ViaNummer
07-07-2021 om 11:07
Testpersoontje schreef op 06-07-2021 om 16:22:
Ik ben van mening dat dit een forum voor volwassen betreft ( voor ouders zelfs, in eerste instantie), en niet voor kinderen. Ik zou echt uitdragen dat het voor 18+ is.
Viva is een blad welke vast ook door jonge meiden werd gelezen. Daar is eeh verschil vind ik.
Alex heeft dat op ouders al uitgelegd: "Op dit moment is dit inderdaad niet expliciet vermeld, er wordt alleen aangegeven dat het forum bedoeld is voor ouders. Met de komst van Viafora zullen we dit concreter verwoorden in dezelfde lijn als Viva doet: forumdeelnemers moeten minimaal 16 jaar zijn of toestemming van een ouder / voogd hebben. Berichten die van een minderjarige zijn of eigenlijk geen plek hebben op Viafora zullen per geval beoordeeld worden of die kunnen blijven staan."
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.