Over het forum
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Sophia_!
02-07-2021 om 19:07
Ingelogd blijven
Klopt het dat je telkens wordt uitgelogd van het forum? Liever zou ik altijd ingelogd blijven

TestCoreopsis
02-07-2021 om 19:07
Ik geloof dat ik het door heb. De login voor de testomgeving moet je opnieuw invoeren als je het browsertabblad hebt gesloten. Maar als ik daar weer in aangemeld ben, zit ik meteen met ingelogd account in het forum.
Tis wel irritant dat dat test wachtwoord onmogelijk te onthouden is....

Sun.lover.test
02-07-2021 om 20:07
TestCoreopsis schreef op 02-07-2021 om 19:12:
Ik geloof dat ik het door heb. De login voor de testomgeving moet je opnieuw invoeren als je het browsertabblad hebt gesloten. Maar als ik daar weer in aangemeld ben, zit ik meteen met ingelogd account in het forum.
Tis wel irritant dat dat test wachtwoord onmogelijk te onthouden is....
Ik werd ook uitgelogd terwijl ik het tabblad gewoon open had.

TestOpMaandag
02-07-2021 om 22:07
Volgens mij moet je jezelf voor de test omgeving steeds aanmelden, niet voor het forum zelf. On te voorkomen dat je zomaar in de test omgeving komt.

Sophia_!
02-07-2021 om 23:07
TestOpMaandag schreef op 02-07-2021 om 22:14:
Volgens mij moet je jezelf voor de test omgeving steeds aanmelden, niet voor het forum zelf. On te voorkomen dat je zomaar in de test omgeving komt.
Op het gewone forum ben ik wel nog telkens ingelogd, zag ik later, dus dit kan wel kloppen inderdaad.

Sun.lover.test
03-07-2021 om 10:07
Als ik weer in de test omgeving inlog moet ik daarna wel opnieuw inloggen. Maar dat zal wel aan de testomgeving liggen denk ik.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.