Over het forum Over het forum

Over het forum

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

AlexOudersnl

AlexOudersnl

Moderator

02-07-2021 om 08:07

Hi testers! Lees dit even

Peiling

Test peiling

Maximaal 2 antwoorden.

1 stem
0%
100%

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

En in aanvulling: zodra je de link in het plaatjesvenster hebt gezet en opgeslagen, zie je (nog voordat je je reactie plaatst) of het zichtbaar is.

een plaatje uit mijn eigen foto's kan ik niet plaatsen, denk ik? (iphone)

TestCoreopsis schreef op 02-07-2021 om 14:16:

En in aanvulling: zodra je de link in het plaatjesvenster hebt gezet en opgeslagen, zie je (nog voordat je je reactie plaatst) of het zichtbaar is.

ja zo was het, top! preview, ideaal!

safari schreef op 02-07-2021 om 14:19:

Niet direct uit je eigen gallerij. Eerst uploaden op bijvoorbeeld postimg.cc (Is hetzelfde als op viva)

insert table2x3 vlakjesfftesten,kijken
waarvoor zou je dit nodig hebben?miss voor een poll?hoe dat er zo uit gaat zien
TestCoreopsis schreef op 02-07-2021 om 14:26:

[..]

Niet direct uit je eigen gallerij. Eerst uploaden op bijvoorbeeld postimg.cc (Is hetzelfde als op viva)

ah ok! jammer maar tegelijk ook wel weer logisch, t is geen whatsapp natuurlijk ☺️ 

vroeg me af.

in het venster 'jouw forum' waar drie tabjes onder vallen (zoals 'gereageerd' ed). zou daar ook een tabje 'mijn inbox' bij kunnen? zou ik persoonlijk wel handig vinden, jullie?

• Komt er ook een aparte viafora nieuwsbrief (ik hoef m niet...)? Zo nee, dan misschien de nieuwsbrief optie weghalen? Nu kun je alleen kindleeftijdsgroepen kiezen.
  • Bij de voorwaarden onderaan, werkt "cookievoorkeuren wijzigen" niet.
  • Bij huisregels/disclaimer/cookiebeleid wordt nog consequent naar ouders.nl of [email protected] verwezen.
Cookielover schreef op 02-07-2021 om 09:07:

Nu op de iPad aan het testen, zal straks kijken op laptop en telefoon.

Werkt op alle apparaten prima!

AlexOudersnl

AlexOudersnl

Moderator

02-07-2021 om 20:07 Topicstarter

TestCoreopsis schreef op 02-07-2021 om 19:21:
  • Komt er ook een aparte viafora nieuwsbrief (ik hoef m niet...)? Zo nee, dan misschien de nieuwsbrief optie weghalen? Nu kun je alleen kindleeftijdsgroepen kiezen.
  • Bij de voorwaarden onderaan, werkt "cookievoorkeuren wijzigen" niet.
  • Bij huisregels/disclaimer/cookiebeleid wordt nog consequent naar ouders.nl of [email protected] verwezen.

Nee, er komt geen Viafora nieuwsbrief (aangezien we zelf geen inhoud - artikelen/blogs/etc) gaan produceren), dus die moet er inderdaad uit. Misschien dat we nog wel onze Ouders.nl nieuwsbrief zullen 'adverteren' op relevante rubrieken.

Cookievoorkeuren wijzigen zou moeten werken, maarrrr.... je hebt toch geen adblocker aanstaan hé? ;)

Huisregels worden nog aangepast, klopt! Zal ook even naar disclaimer/cookiebeleid kijken.

safari schreef op 02-07-2021 om 15:41:

vroeg me af.

in het venster 'jouw forum' waar drie tabjes onder vallen (zoals 'gereageerd' ed). zou daar ook een tabje 'mijn inbox' bij kunnen? zou ik persoonlijk wel handig vinden, jullie?

Inbox als tabblad op voorpagina forum gaat hem helaas niet worden ben ik bang. Op mobiel is daar sowieso te weinig ruimte voor, plus je ziet het in het menu heel duidelijk als je een nieuw bericht hebt ontvangen!

Een nieuw wachtwoord aanvragen als je hem vergeten bent werkt goed. Je moet uiteraard wel geduld hebben en dat had ik natuurlijk niet. Vandaar dit nieuwe account.

:nope:

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.