Over het forum
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Mari
29-06-2018 om 00:06
die BLG- wonen advertentie op OOL maakt me gek!
Ik houd van het forum, ook al post ik niet zo veel, ik volg toch graag discussies.
Ik weet dat het forum mede in stand gehouden wordt door advertenties. Dat begrijp ik en neem ik op de koop toe.
Maar de laatste weken word ik he-le-maal gek van die BLG wonen advertentie: popt op in je beeld, okay dan ik ga er wel naar toe met de cursor om het uiterste minieme x-je te klikken. Te laat! Hij is al naar boven gesprongen. Okay dan daar naar toe. Ook weer te laat hij is al naar beneden. Okay dan weer daar naar toe. Nu weet ik zeker dat ik hem heb aangeklikt: nee hoor, net er naast dus er wordt doorgelinkt naar site van BLGwonen. Pff, dat weggeklikt en weer terug naar OOL. He daar is tie weer. Opnieuw van voren af aan.
En zo ook als je op een onderwerp klikt: het hele protocol herhaalt zich.
Ik heb BLG wonen al geschreven dat ze voor eeuwig niet meer hoeven te rekenen op mij als klant door dit gepest.
Het lijkt me ook voor BLGwonen helemaal geen wervende werking van uitgaan. Alleen maar irritant.
Ik wil ook best geld storten op OOL zodat dit niet nodig is. (heb niet zo'n groot budget echter)
Wie heeft er nog meer last van?

Carla
06-07-2018 om 14:07
Geen last
Hooguit 5 cm scrollen alvorens ik bij een topic kan komen. Nooit bladvullend en verschijnt alleen bij een nog niet eerder gelezen topic. Iets met een zonnetje...ik ben geloof ik zelf mijn grootste adblock ; -).
In elk geval, een donatie is onderweg.

Lilian1
14-07-2018 om 19:07
ik heb nu
steeds aan de zijkanten de achtbaan van Toverland, wordt er wat misselijk van als ik naar t scherm kijk. Mijn ogen en hersens kunnen dat niet verwerken dat ik dr niet in zit denk ik ... dat doe ik ook nooit. ik ververs de pagina maar gauw een aantal keer en dan is ie weg

Ad Hombre
15-07-2018 om 11:07
Lillian
Als je epilepsie hebt krijg je van de redactie dispensatie voor een ad blocker.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.