Over het forum Over het forum

Over het forum

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

26-06-2019 om 21:06

Aanpassingen Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

21-12-2019 om 11:12

klopt

Dat is inderdaad een probleem. We kunnen ook soms één draadje niet verwijderen omdat er toch reacties onder staan terwijl er nul achter staat. Er wordt aan gewerkt.

Fijn dat je het even laat weten.

Dank je wel!

Bosbes

Bosbes

21-02-2020 om 23:02

cookies wel of niet afwijzen

Beste mensen van het forum,
Eens in de zoveel tijd (willekeurig) krijg ik weer het gevreesde blauwe scherm: wat ik allemaal wel of niet wil aan cookies, tracking etc etc.
Op computer, laptop, telefoon: het kan overal gebeuren.

Gelukkig zit er een knop 'alles afwijzen'.
Altijd als ik daarop druk, blijft ook de knop ' alles accepteren' geslecteerd. Net op de laptop, kreeg ik de knop ' afwijzen' sowieso niet geaccepteerd.

Wat is het nou? Wat kun je wel of niet accepteren? Wat is het voor een bedrijf die mijn gegevens, locatiegegevens, ' al bewaarde cookes van bedrijven' (of zo) wil hebben?
Waarom willen jullie deze hebben, OO?
En kunnen jullie zorgen dat je WEL alles kunt afwijzen ? (of desnoods ' alleen functionele cookies' indien nodig)?

Suze

Suze

21-02-2020 om 23:02

Zelfde probleem

Ik heb hetzelfde probleem als Bosbes.
Bijzonder irritant.
Soms komt dat scherm aldoor, soms krijg ik hem met alles afwijzen en dan onderaan klikken gewoon niet weg (maar alles accepteren wil ik echt niet), en dan kom ik dus niet door naar OO en kost het me echt veel tijd en ergernis.

Kan deze ellende niet een keer stoppen?

ik ook

zo 1 x per maand en dan is mijn wachtwoord ook weg?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.