Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Zijn er hier nog mensen die mij kennen?!

Lucerna

Lucerna

12-10-2015 om 08:10

+ Brunette +

Als je op de meeting komt, vertel ik het ;-)

Oooh, ben jij dat (ot Brunette)

Fijn om te weten wie er achter de nieuwe nick zit. Hoewel, dat is natuurlijk wel een beetje gek om te zeggen, want ik ken Beatrijs, Bea, en B.A. natuurlijk ook niet echt.

Engeltje, al ruim 15 jaar onveranderd qua nick.

mirreke

mirreke

12-10-2015 om 13:10

Dochter hier

Fine Art. Voor nu. Want eigenlijk wil ze naar de Design Academy. Dit eerste jaar ziet ze vooral als een fantastisch oriƫntatiejaar, waarin ze met heel veel nieuwe technieken en materialen kennismaakt en ontdekt waar ze allemaal wel of geen feeling voor heeft.

Maar ze is vooral iemand voor toegepaste kunst, het moet ook een doel hebben. Jaren geleden al was ze voor het eerst bij de Design Academy, en dat is het echt voor haar. Daar zitten echter vooral mensen die al een volledige kunstopleiding achter de rug hebben (niet allemaal hoor). En zij vindt zichzelf nog niet ontwikkeld genoeg om daar serieus een poging te doen om aangenomen te worden. Ze wil haar portfolio uitbreiden.

Maar bovenal is ze nu helemaal gelukkig: altijd met datgene bezig zijn waar je hart ligt, wat een verademing na school... )

Leuk dat jouw dochter zo op haar plek zit ook. Fijn he!

+ Brunette +

+ Brunette +

12-10-2015 om 23:10

Lucerna

Ik ga helaas niet naar de meeting, wordt me een beetje te duur (vliegreis van 2 x 4000 km).

Lucerna

Lucerna

13-10-2015 om 08:10

Ik weet 't Brunette

Ik had je nickwissel wel gevolgd, het was maar een grapje. Maar ik vind het wel jammer dat je niet toevallig rond die tijd in NL bent en dus niet naar de meeting kan. Ik had het best leuk gevonden om eens met jou te gaan koffiedrinken.

Charis

Charis

13-10-2015 om 10:10

Jazeker

Ik ken je nick ook nog hoor, leuk dat je weer terugbent.

Grappig om hier al die oude nicks weer te zien trouwens, zoveel is er blijkbaar niet veranderd :-)

Klaartje

Klaartje

17-10-2015 om 21:10

Zeg Sini

Het staat me bij dat jij ooit het vliegtuig nam om naar een meting te komen. Dat vond ik toen zo stoer. Zelf gaf ik me niet op omdat ik het doodeng vond en er tegen op zag om paar uur in de auto te zitten. Nu nog trouwens

Sinilind

Sinilind

18-10-2015 om 08:10 Topicstarter

Klaartje!

Ah ja klopt inderdaad, we woonden toen in Tallinn. En het doodeng valt zo mee,
Sini

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.