Deprecated: Automatic conversion of false to array is deprecated in /var/www/oudersnl/system/core/class_system.php on line 259
Zijn er hier nog mensen die mij kennen?! | Pagina 2 | CJG forum door Ouders.nl
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Zijn er hier nog mensen die mij kennen?!

Sinilind

Sinilind

06-10-2015 om 13:10 Topicstarter

Hoe het nu gaat

Leuk zo veel oude "bekenden" weer te lezen. Het voelt een beetje als teruggaan naar je oud dorpje van vroeger.
Het gaat nu goed met me en mijn kinderen. Volwassen Sinidochter is bijna afgestudeerd aan de Kunstacademie en loopt nu stage, Sinizoon zit in 2Gym en pubert op een tot nu toe leuke manier. Zit op gitaarles, heeft een paar zeer goede vrienden. Ik werk nog steeds als docente Frans, mentor van 3Havo. De scheiding van Sini ex-man dateert uit april 2012 en is prima verwerkt. Ex-man woont nu samen met leuke vrouw uit land van herkomst, nog steeds in dezelfde huis als we samen woonde. Ze heeft zelf geen kinderen maar stiefmoedert goed over Sinizoon.
Ik woon sinds september vorig jaar in een naburige gemeente van mijn oude woonplaats, in een leuke jaren dertig hoekhuisje met grote achtertuin. Ik word erg blij van dat huis.
De relatie dat ik zeer kort na mijn scheiding had is begin dit jaar gesneuveld na ruim 2 jaar, door mijn doen, ik zag er al enkele tijd geen toekomst meer in. Ik heb wel sinds juni een nieuwe meneer in mijn leven en ben erg gelukkig met hem (en hij met mij). Door mijn vorige ervaring probeer ik het rustig aan te doen met hem, hoewel het 1) niet echt in mijn karakter past en 2) moeilijk is rustig te zijn met een man die zelf zo blij en enthousiast is als mijn nieuwe vriend. De tijd zal het leren, maar ik ben op het ogenblik echt blij met hem, mijn leven en de kinderen.
Sini

Welkom terug

Leuk je hier weer te zien Sinilind. En fijn om te horen dat het goed met je gaat. Het rare is dat me altijd nog een topic van jou is bijgebleven over "hoe oude (zeer oude) vlekken uit spuugdoekjes te verwijderen". Geen idee waarom dat is blijven hangen. Maar natuurlijk zijn me ook veel inhoudelijke dingen uit jouw leven (althans, wat je er hier over schreef) bijgebleven.

Groetjes, n@nny (nooit van nick verwisseld)

jazeker

welkom terug.

Ik ben ook zooo slecht in nickwissels,dan denk ik oo is dat... en dan heb ik t nog vaak fout. Ik heb al die jaren al dezelfde naam.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

06-10-2015 om 15:10

Wat leuk

Wat leuk Sini, om jou hier weer te zien. En fijn om te lezen hoe goed het met jou gaat.

Herkenning.

Kennen is een groot woord maar herkennen zeker, welkom terug!

Pelle

Pelle

06-10-2015 om 16:10

sini

Is het huis 'daar' nu wel verkocht?

Suze

Suze

06-10-2015 om 17:10

Ja hoor

Ik denk dat je mij niet kent, maar met wisselende nicks draai ik hier ook al lang mee. En jou herken ik zeker. Leuk dat je weer terug bent! En fijn dat het goed met je gaat.

Knurf

Knurf

06-10-2015 om 17:10

ik ook, welkom terug!

Ik ken je zeker ook nog. We waren het inhoudelijk niet altijd eens, maar ik vind het leuk dat je er weer bent. Fijn dat het met de kinderen goed gaat, en wat gaaf dat je nog steeds in het onderwijs zit!

Hier zijn ook de nodige nickwissels geweest. Maar ik verraad mezelf toch steeds weer na een tijdje, dus ben ik maar gewoon weer terug op mijn oude nick ;-)

Astrid

Astrid

06-10-2015 om 18:10

ook ik

ken je nog en ben alweer een paar nicks verder. Fijn dat het goed met je gaat en dat je gelukkig bent. Hier ook een scheiding achter de rug, maar nog geen nieuwe meneer in mijn leven.

Bellefleur

Bellefleur

06-10-2015 om 20:10

Leuk,

Geef je nog steeds les?

Sinilind

Sinilind

06-10-2015 om 20:10 Topicstarter

Bellefleur

ja ik geef nog steeds Frans. Met veel plezier!

Sinilind

Sinilind

06-10-2015 om 22:10 Topicstarter

Huis daar

is nog steeds niet verkocht, maar de markt trekt op en we hebben mensen die komen kijken. Het wordt tijd, we zijn inmiddels 8 jaar terug.
Sini

Klaartje

Klaartje

07-10-2015 om 17:10

Ja natuurlijk

Ik weet ook nog wie je bent. Ben zelf een lezer en reageer niet meer zo vaak. Ik schreef in mijn beginjaren (2003 en daarna)wel vaak.

Leuk!

Ik ken je ook nog.

Miekemieke

Miekemieke

07-10-2015 om 18:10

ja zeker

Leuk om een update te lezen!

Jij had toch contact met dat gezin Pondman (of vergis ik mij nu?), ik ben heel erg benieuwd of die kinderen weer contact met hun moeder hebben gekregen.

Tihama

Tihama

07-10-2015 om 19:10

Jazeker ken ik je nog;-)

Leuk dat je er weer bent. Ik hoop je te zien op de meeting.

Niny

Niny

07-10-2015 om 21:10

Ha Sinilind!

Ik 'ken' jou zeker nog, ik heb je wel eens iets gevraagd over de uitspraak van het Ests ;-)
Welkom terug!

Katniss

Katniss

Tuurlijk

Ja hoor, ik ken je nog. Je bent wel eens met me mee gereden na een meeting.

mirreke

mirreke

Ach ja,

de kinderen Pondman... Dat is me altijd bij gebleven.
Hier nog steeds dezelfde nick als altijd...

Fijn dat het goed met je gaat Sini en met je (extended) family...
Mijn dochter zit nu trouwens in het eerste jaar van de kunstacademie.

Steggel

Steggel

08-10-2015 om 06:10

Hey!

Hey Sini, wat fijn dat het goed met je gaat. Ik ken je nog. Mooi dat je weer terug bent!

Ja hoor

Ook ik wandel nu onder een andere nick rond, maar als je naar de meeting komt, vertel ik wel welke. Leuk je weer te zien!

Kaaskopje

Kaaskopje

08-10-2015 om 11:10

Fijn om te horen hoe het met je gaat

Hopelijk is deze meneer wat je zoekt in een man:-). Ook goed om te horen dat je zoon het naar zijn zin heeft. En je dochter ook alweer bijna klaar... waar blijft de tijd, sprak oma:-)

Niki73

Niki73

09-10-2015 om 11:10

Natuurlijk

Ik loop hier ook al meer dan 10 jaar rond, en heb verschillende nicks achter de rug.

Sinilind

Sinilind

09-10-2015 om 14:10 Topicstarter

De familie Pondman+de rest+dochter (Mirreke)

Er is inmiddels weer contact tussen een van de kinderen en de moeder. Maar het blijft moeilijk.
Ik heb via Facebook nog contact met een paar OOL van de "ouder garde". Ik denk wel dat ik naar de meeting kom, lijkt me leuk. En Kaaskopje wat die meneer betreft, ben ik optimistisch. Maar ook voorzichtig. Wat we in het hier en nu hebben is fantastisch. De toekomst zal zeggen of het blijvend is.
Mirreke, mijn dochter doet de richting Game design, na een jaar illustratie. Ze is heel erg tevreden en het technische aspect gecombineerd met het kunstzinnige past goed bij haar. Welke richting heeft je dochter gekozen?
SIni

+ Brunette +

+ Brunette +

11-10-2015 om 19:10

Ha, Sinilind

Ja, ik weet nog heel goed wie je bent al ben ik je oude nickname inmiddels vergeten.
Zelf heb ik als ik het me goed herinner onder andere gepost als Beatrijs S.M. Ulders, Bea, B.A. en Slimme Brunette. Wie durft nog meer?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.