Deprecated: Automatic conversion of false to array is deprecated in /var/www/oudersnl/system/core/class_system.php on line 259
WK-actie Albert Heijn | Pagina 3 | CJG forum door Ouders.nl
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Tango

Tango

04-06-2014 om 21:06

WK-actie Albert Heijn

Katniss

Katniss

15-06-2014 om 13:06

Vragen staat vrij

Ik sta niet in het belmenietregister dus ik krijg nog regelmatig telefoontjes. Daar durf ik best vriendelijk nee op te zeggen. Aan vragende kinderen bij de supermarkt zeg ik soms nee, en soms ja. Dat hangt er vanaf hoe ze het vragen. Een half krijsend 'mevrouw, hebbu haaamsters?' wordt meestal een nee. Vaak staat er ook wel een wat meer verlegen kindje bij, die krijgt dan wel wat ;-)
De laatste tijd kom ik trouwens niet meer vaak bij AH, ik heb nog steeds geen enkele hamster. Bij de Jumbo kon je zegeltjes sparen voor een juichpak. Tot mijn grote verbazing waren er zelfs mensen die die wilden...

Dalarna

Dalarna

15-06-2014 om 16:06

Kaaskopje en Dendy

Het ging maar om één zoon

Mijn kinderen zouden nooit brutaal doen en jongste stond dus alleen voor de dierenplaatjes, waarschijnlijk is dat een ander publiek als voor voetbalplaatjes...

Dalarna

Dalarna

15-06-2014 om 16:06

Bromvlieg

Je komt niet op het idee om ze te verloten?

Dalarna, verloten?

Hahaha, ja dat deed ik vroeger thuis, maar dat doe ik niet voor de Albert Heijn als ik met mijn boodschappen naar huis wil

Annet

Annet

15-06-2014 om 17:06

Mijn kinderen mogen niet bij de supermarkt bedelen

Ik weet dat het om gratis dingen gaat maar voor mij voelt het als gebedel. En daarom hebben mijn kinderen daar nooit mogen staan. Ze mochten overigens ook niet met sponsorloten voor school of club langs de buurt. Wel met landelijke doelen, zoals kinderpostzegels.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

15-06-2014 om 18:06

Klopt Dalarna

Ik ben het helemaal eens met jou :-)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.