Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

hockeyster

hockeyster

05-06-2014 om 22:06

Wie volgt WK hockey?

Anyone die naar hockey kijkt? Snap er niks van dat het bijna niet leeft. Het is zo leuk om naar te kijken. Nederland wint ook veel. Het is sportief. Geen gescheld. Daar kan voetbal een puntje aan zuigen. Snap niet waarom iedereen uitkijkt naar wk voetbal terwijl er nu wk hockey in Nederland is met alleen maar winst.... .andere hockeyfans?

Dalarna

Dalarna

11-06-2014 om 21:06

Ik vind het wel grappig dat iemand dat niet weet omdat ik wel zou weten in wélke groep mijn kind toen zat (oja dat was bij meester X of juf Y) dat heeft niets met voetbal te maken namelijk en ach het intrigeert mij gewoon. Hoe vreemd kunnen directeuren denken... ik weet dat zelfs de grootste voetballiefhebbers uit de klas van mijn jongste echt niet een tweede maal naar een verloren wedstrijd willen kijken!

Katniss

Katniss

11-06-2014 om 22:06

Is het al afgelopen?

Ik krijg er weinig van mee. Zag laatst wel een stukje over het Belgische team dat te laat was, en de tegenstander was gewoon begonnen (dat mag volgens de regels). Dat vind ik dan wel grappig.
Het is toch de bedoeling dat de Nederlandse teams allebei winnen?
En dan komt er vanaf vrijdag (?) weer voetbal. Daar kijk ik van Nederland meestal de laatste 5 minuten, tenzij dat te laat wordt. Vorige keer heb ik de finale gemist, maar op een gegeven moment liepen hier wel mensen door de straat met hun oranje muts in hun hand. Geen getoeter door de straten, dus toen wist ik wel hoe het was afgelopen ;-)

Dalarna

Dalarna

12-06-2014 om 08:06

katniss

Vanavond kwart voor acht moeten de vrouwen de halve finale en morgen kwart over 3 de mannen de halve finale.

Katniss

Het wk voetbal begint vandaag al, maar de eerste wedstrijd van het NL elftal is morgen.

De laatste wedstrijd van NL in de poulefase is op 23 juni. Dus dan kan het oranjegezwets op zijn vroeg zijn afgelopen. Het WK als geheel duurt nog tot medio juli, maar dan zijn de vlaggetjes alweer opgerold...

Groeten,

Temet

Annet

Annet

12-06-2014 om 22:06

Genoten van de halve finale hockey dames

De eerste helft was geweldig, wat een powerplay.
Met 3-0 de tweede helft in. Ja, die was een stuk rustiger, wel zo logisch.
Morgen de heren......

Gelukkig zendt TV West alle wedstrijden uit.

Ook hockeyfan

Ook hockeyfan

12-06-2014 om 22:06

Ze zijn goed!

Ja Annet, ook weer gekeken (natuurlijk). Wat zijn die dames toch goed, niet normaal. En wel gaaf dat ze op het einde van de tweede helft, die wat rustiger was, toch nog 4-0 scoorden. Mooie afronding.

Ben benieuwd naar de finale van de dames.

En natuurlijk de halve finale van de mannen morgenmiddag.

Dalarna

Dalarna

14-06-2014 om 10:06

Grappig

Dus vanmiddag kwart over drie Nederland-Australië voor de finale, de vrouwen en morgen kwart over drie Nederland-Australië voor de finale, de heren!

Tabitha

Tabitha

14-06-2014 om 18:06

mooi

De eerst titel is binnen, nu de mannen nog!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.