Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

mijk

mijk

05-01-2019 om 21:01

WIDM poule

Iemand zin in een "OOL Wie is de mol app"? Lijkt me lollig en vroeger hadden we hier ook altijd wel een actief draadje..

Marijne

Marijne

18-02-2019 om 07:02

De Mol

https://www.vier.be/de-mol

Wel oppassen, want er staan allemaal filmpjes op de eerste pagina en omdat de uitzending al klaar is staat er ook een filmpje bij waarin de mol zijn of haar acties uitlegt.
Je moet even een account aanmaken bij vier.be en dan kun je de afleveringen zien.

Mijntje

Mijntje

18-02-2019 om 09:02

sympathieke

Ik weet het ook niet. Ik hoop op Sinan omdat ik hem de meest sympathieke vind, na Rick Paul, maar die ligt er al uit en ik gok eigenlijk elk jaar op de winnaar.
Sarah en Niels doen openlijk te verdacht. Zij willen de mol graag zelf zijn denk ik. Merel is een goede kandidaat en haar emoties lijken te oprecht. Dan misschien toch Sarah omdat zij actrice is.

Mie-ke

Mie-ke

18-02-2019 om 10:02

Sinan

Ik verdenk Sinan vooral. Ik heb nog wat punten op Merel gezet, maar ik denk dat zij echt is zoals ze is.

Een mol die weinig doet hebben we nog niet eerder gehad volgens mij. Toch is het gelukt veel geld niet in de pot te krijgen.

rutiel

rutiel

18-02-2019 om 12:02

Hmmm

Ik ben (zoals veel mensen) flink door mijn punten heen. Had inderdaad op Jamie ingezet en, vooruit, toch ook maar fors op Rick Paul.
Maar ja, wat nu?? Toch één van de dames? Of die lieve Niels die zomaar jokers uitdeelt? Acties kunnen altijd mol-acties zijn, maar ook acties om te doen alsof je de mol bent. Aaarghhh, wat is het toch eigenlijk een rotspel!!
Sinan verdenk ik nog steeds niet trouwens.

Maar ik weet het dus echt niet.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

18-02-2019 om 22:02

Ik weet het ook niet meer

Maakt ook niet meer uit. Zoveel punten heb ook niet meer.
Stiekem denk ik nu toch dat het Sinan is. Want inderdaad een luie mol hebben nog niet gehad.

Zeetakje

Zeetakje

21-02-2019 om 07:02

Belgische mol

Op NPO 1 extra (kanaal 128 bij Ziggo) is iedere avond de Belgische mol 2018 te zien. Gisteravond begonnen. De tijd wisselt een beetje. Tussen 18.30 en 19.00 uur zo'n beetje.

Mie-ke

Mie-ke

21-02-2019 om 11:02

Thnx Zeetakje

Ik ga ze opnemen, straks om kwart voor 2 wordt aflevering 1 herhaald

Flavia

Flavia

21-02-2019 om 12:02

ziggo

bij ziggo heb je de mogelijkheid om via ziggogo terug te kijken, hoef je het niet op te nemen. Afhankelijk van je abbo is het 1 week of langer te zien.

Mie-ke

Mie-ke

21-02-2019 om 12:02

Mijn afwijking

Ik neem altijd alles op. Ik kan alles ook een week terugkijken, maar dat vergeet ik dan weer. Vandaar.

Triva

Triva

21-02-2019 om 13:02

balen

NPO1extra blijk ik niet te hebben, zit niet in het standaardpakket van ziggo

Triva

Triva

21-02-2019 om 13:02

vier.be

Op Vier.be gekeken, er staan wel honderden filmpjes, vanaf 2016 maar allemaal max 5 min. Waar kan ik de hele aflevering vinden?

Marijne

Marijne

21-02-2019 om 16:02

Inloggen

Je moet inloggen om dit programma te kunnen zien. Nu zie ik echter dat 10-3 het nieuwe seizoen begint en dan kan het dus zijn dat het vorige seizoen er niet meer op staat. Ik ga inloggen en dan kom ik er op terug.

Marijne

Marijne

21-02-2019 om 16:02

Niet meer te zien

Ik kan het vorige seizoen niet vinden. Dan maar vanaf 10-3 kijken

Triva

Triva

21-02-2019 om 19:02

komt dat

dan wel op vier.be? Goh heb ik dat, niet op de site en niet op de tv.....

Marijne

Marijne

21-02-2019 om 22:02

Ja op Vier

Ja, dat kun je dan op de site van Vier bekijken. Tenminste dat kon vorig jaar en als ik inlog kan ik de teasers zien, dus ik verwacht dat het kan. Tegen die tijd zal de Nederlandse versie wel zo’n beetje klaar zijn.

Mie-ke

Mie-ke

22-02-2019 om 10:02

10 maart

Begint volgens fb de Belgische mol op vier.

Marijne

Marijne

22-02-2019 om 12:02

Mieke

Precies wat ik zeg in # 64

Mie-ke

Mie-ke

23-02-2019 om 22:02

Pffff

mijn mol exit. Ik was zo overtuigd.

Pooh bear

Pooh bear

23-02-2019 om 22:02

Pfff ik weet het echt niet meer

Tot vorige week zat ik echt in twijfel jaimy of Rick Paul. Gelukkig had ik mijn punten nog iets meer verspreid dus kan nog steeds mee doen.
Dan is het Sinan dacht ik weer mis. Omdat ik mijn punten nog wat verspreid heb doe ik nog steeds mee maar ik weet het niet.
Vind Sarah de laatste paar x ook wel verdacht. Maar ik weet het echt niet.
Straks is het Merel degene die ik al die tijd het minst verdacht vind en volgens mij nog geen punten op heb gezet.
Maar vond die actie met die stokjes in dat bord wel heel raar.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

24-02-2019 om 01:02

Ik ook Pooh bear

Maar ik vond het ook geen molactie.
Ik denk dat ik mijn mol nu heb. Ik ga alles er 1 iemand zetten en dan zien we het wel... Alles of niets.

Mijntje

Mijntje

24-02-2019 om 11:02

Ik ben ook mijn mol kwijt. Sinan. Ik vond hem zo leuk.
Nu weet ik het ook niet meer. Merel is of de winnaar of de mol. Als ze niet de winnaar is is ze wel zeker van haar zaak en ik vermoed dat ze op Sarah zit. En als ze zelf de mol is heeft ze wel erg veel geld ingebracht (dacht ik).

Roda

Roda

24-02-2019 om 13:02

Follow the money

https://wieisdemol-colombia.nl/wie-is-de-mol-colombia-2019-follow-the-money-geldoverzicht/

Volgens dit overzicht heeft zij het minste geld binnengebracht al zegt ze zelf inderdaad dat ze best veel heeft binnengebracht.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

24-02-2019 om 14:02

Roda

Over wie heb je het nu?

rutiel

rutiel

25-02-2019 om 13:02

Wie is de mol?

Goeie vraag, zou het echt niet meer weten :D
Mijn enige niet-mol (Sinan) is er al uit en de rest vind ik dus verdacht.
Ginny, volgens Roda's follow-the-money-link zou Sarah de mol zijn (toch?), maar ik blijf echt twijfelen.
Het liefst zou ik de hele week vrij nemen om afleveringen terug te kijken en aantekeningen te maken, maar ja, dat is ook weer zo wat om daar nou je vakantiedagen aan op te maken.

Ik zet in elk geval in op één persoon, want spreiden heeft nu niet zoveel zin meer natuurlijk. Maar ja, op wie ik in moet zetten weet ik echt niet.

Emmawee

Emmawee

25-02-2019 om 15:02

Tja...

Ik dacht Sinan. Of Sarah. Maar nu weet ik het niet meer zo.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.