Off-topic discussies
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Merle
01-01-2020 om 14:01
vuurwerk
Eerlijk is eerlijk: ik vond het vuurwerk boven mijn stad heel mooi. En toch vind ik het tijd worden een algeheel verbod in te stellen. Het is simpelweg te gevaarlijk. Eigenlijk gewoon wapens in de handen van 13-jarige jongens geven.
Wat vinden jullie?
Zie ook dit filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=rGJseovT8ugennuh: nog een gelukkig 2020 iedereen

rode krullenbol
07-01-2020 om 22:01
Waar een grote stad groots in kan zijn
Rotterdam heeft in dezen het voortouw genomen. En kan zich - wat mij betreft - nu met nog meer recht de enige wereldstad van Nederland noemen.
Rode krullenbol

skik
07-01-2020 om 23:01
Hmmm
Deze Rotterdammert vond de vuurwerkoverlast dit jaar opvallend minder dan de jaren daarvoor. Veel minder jochies met rugzakjes die dagenlang rotjes gooien zodat je echt op moet letten als je gewoon over straat fietst. En met Oud & Nieuw was er zo veel prachtig siervuurwerk in de buurt, het leek wel professioneel, echt mooi. Desondanks vind ik het vuurwerkverbod prima. Ga ik komende Oud & Nieuw maar eens bij de Erasmusbrug kijken.
skik

Sydney
08-01-2020 om 06:01
Mooi
Fijn dat Rotterdam deze beslissing heeft genomen. Nu de rest vsn Nederland nog.

Ginny Twijfelvuur
08-01-2020 om 19:01
Een sfeer van wetteloosheid
Ja, vat het wel mooi samen wat mij betreft.

AnneJ
08-01-2020 om 21:01
En wel hierom
https://www.youtube.com/watch?v=97wWDMxVQSgTelevisie van de vorige eeuw maar met 'eeuwigheidswaarde'.
"Mijn naam is Cor van der Laak, en wel hierom, dat ik mij op verschrikkelijke wijze in mijn kuif gepikt voel als ik zie en hoor hoe ze elk jaar opnieuw 'mijn' Ouderjaarsavond verknallen!
En dan kopen ze voor 100 gulden vuurwerk en ze zijn nog te stom om dat zonder vreselijke ongelukken de lucht in te krijgen. En het lijkt wel of de mensen elk jaar stommer en dronkener worden.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.