Off-topic discussies
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

lennest
18-02-2014 om 13:02
Troep op straat en langs de snelweg
Ik stond gisteren in de file en had alle tijd om eens om me heen te kijken en het viel me op dat er zo ongelooflijk veel troep langs de weg ligt! Heel veel verpakkingen van diverse fastfoodketens, koffiebekers, half afgekloven appels, zakdoekjes, nou ja, van alles eigenlijk. Ik snap dat niet. Afval gooi je in de afvalbak en als die niet in de buurt is dan bewaar je het tot je thuis bent of bij de benzinepomp staat, maar dat gooi je toch niet zomaar naar buiten? Ik heb in mijn auto een zakje voor het afval, zo veel moeite is dat toch niet? En als ik zie wat ik elke week uit mijn voortuin vis terwijl de afvalbak zo'n 30 meter verderop staat, onbegrijpelijk. Thuis laat je het toch ook niet vallen waar je staat of zit, maar loop je even naar de afvalemmer? Waarom buiten wel?

Monique D*
02-03-2014 om 14:03
Vieze studentenhuizen
En nu begrijp ik waarom die studentenhuizen zo goor zijn!
Ze gooien alles op de grond en ruimen niets op, want zij hebben het niet gedaan. En ze zijn van huis uit gewend dat alles achter hun kont wordt opgeruimd..
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.