Off-topic discussies
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

JohnxDoe
25-03-2021 om 11:03
Lorem ipsum door dit amet. Autocorrect is fantastisch.
dit is op een nieuwe regel, test 123.
ook weer eem nieuwe regel, geen hoofdletter?

Forumbeheer
25-03-2021 om 11:03
Dit is een testbericht van Heidi. Tussen deze en de volgende zin typ ik een witregel.
Dus één keer op enter. Tussen deze en de volgende regel doe ik dat ook maar dan met twee witregels, dus twee keer enter.
Nu ga ik even bekijken wat er van wordt als ik op op "reactie plaatsen" klik

AleksR
07-04-2021 om 14:04
Ik snap het.
En eigenlijk lijkt me dat plannen best wel goed zou kunnen werken voor partner.
Voor mezelf om verschillende redenen niet. Ik heb teveel onverwachte situaties waar ik graag spontaan op anticipeer en mijn (lichamelijke) behoeftes zijn lastig te voorspellen en plannen. Ik ben meer een eter-op-gevoel en dat werkt in periodes dat ik goed bezig ben (zoals nu) ook goed en ik geloof best dat ik dit zou kunnen vasthouden.
(mijn focus ligt ook op goed voeden en niet op afvallen, val er tot nu toe ook niet mee af maar komt vast)
Maar voor partner werkt dat niet altijd even goed en hij heeft een veel geordender leven, zou alles best kunnen plannen.
Toevallig probeerde ik hem al een poosje richting meer plannen te krijgen, maar hij wil daar nog niet zo aan.
Maar ik snap nu, ook door jouw berichten, wel enigszins de truc van het plannen en zie nu ook wel dat dat precies is wat mist bij partner.
Het is een bepaalde manier van vat hebben op je eigen gedrag/eten. Ik kan me nog goed herinneren dat ik dat gevoel voor het eerst op een bepaald moment binnen dit hele proces kreeg, voelde toen heel krachtig.
Ik denk dat ik nog wat meer ga aansturen bij partner op plannen!
Plan jij ook hoeveelheden?

AleksR
Ik snap het.
Voor mezelf om verschillende redenen niet. Ik heb teveel onverwachte situaties waar ik graag spontaan op anticipeer en mijn (lichamelijke) behoeftes zijn lastig te voorspellen en plannen. Ik ben meer een eter-op-gevoel en dat werkt in periodes dat ik goed bezig ben (zoals nu) ook goed en ik geloof best dat ik dit zou kunnen vasthouden.
(mijn focus ligt ook op goed voeden en niet op afvallen, val er tot nu toe ook niet mee af maar komt vast)
Maar voor partner werkt dat niet altijd even goed en hij heeft een veel geordender leven, zou alles best kunnen plannen.
Toevallig probeerde ik hem al een poosje richting meer plannen te krijgen, maar hij wil daar nog niet zo aan.
Maar ik snap nu, ook door jouw berichten, wel enigszins de truc van het plannen en zie nu ook wel dat dat precies is wat mist bij partner.
Het is een bepaalde manier van vat hebben op je eigen gedrag/eten. Ik kan me nog goed herinneren dat ik dat gevoel voor het eerst op een bepaald moment binnen dit hele proces kreeg, voelde toen heel krachtig.

AleksR
Ik snap het.

AleksR
Test 123
456, lange tekst.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent a neque ipsum. Ut mollis odio non tellus dictum pretium. Praesent ut fringilla ex. Sed a mauris id justo malesuada interdum. Pellentesque sodales lorem vel quam facilisis egestas. Aliquam urna magna, gravida ut tincidunt rutrum, fringilla vel lacus. Phasellus quis facilisis eros, ut convallis magna. Vivamus in massa leo. Aenean sed purus pulvinar tellus sollicitudin finibus. Curabitur id mauris vitae dolor tristique blandit ut et tortor. Praesent venenatis felis vitae placerat consequat. Praesent sollicitudin mi vitae enim vehicula accumsan ut nec augue. Duis rutrum vel odio eu blandit. Cras nec porta diam, at rutrum ante. Phasellus nec ex sagittis, vehicula metus non, interdum arcu.
Morbi varius mi et nisi fermentum tempor. Sed bibendum turpis sed ante auctor, vitae convallis enim molestie. Morbi molestie, ligula sed pellentesque rhoncus, orci urna condimentum mauris, non imperdiet nulla odio ut urna. Etiam facilisis diam nec pulvinar faucibus. Nam vel tincidunt sem, sit amet molestie mauris. Duis vestibulum, augue sed sagittis porttitor, eros lectus posuere purus, nec tincidunt ante velit sed massa. Donec suscipit erat ut leo rutrum, in venenatis est laoreet. Maecenas sit amet erat magna. Ut suscipit eros leo, ut consectetur nunc imperdiet vitae. Nullam fringilla tortor ut tempor pretium. Curabitur fringilla, quam vitae blandit molestie, neque risus scelerisque massa, ultrices mattis diam augue gravida dui. Praesent vel iaculis dui, vitae bibendum quam. In in sagittis tellus. Praesent et orci quis lectus finibus lacinia eu sed ligula. Quisque dolor magna, rutrum eget eros hendrerit, efficitur rhoncus dolor.
Pellentesque vel luctus nisl. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Phasellus eget sem ut arcu cursus hendrerit. Donec at elit purus. Nunc velit elit, varius eu metus ut, vestibulum dictum enim. Aliquam maximus ex odio, placerat pretium augue molestie nec. Aliquam lacinia elit eros, ac aliquam turpis lacinia non. Aliquam ut dolor eu urna consequat elementum ut in nisi. Aliquam at lobortis libero, quis consequat diam. Donec nisl lorem, consequat ac libero vitae, condimentum dapibus ante. Vestibulum rutrum eros ut tellus dapibus, et sagittis est aliquet. Phasellus facilisis neque ut velit viverra, vel auctor neque dictum. Nam placerat urna et justo hendrerit, ac vestibulum felis luctus. Morbi sit amet ornare mauris. Praesent metus urna, venenatis ac blandit in, ullamcorper non libero.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.