Deprecated: Automatic conversion of false to array is deprecated in /var/www/oudersnl/system/core/class_system.php on line 259
school is er om de kinderen dom te maken! | Pagina 21 | CJG forum door Ouders.nl
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

school is er om de kinderen dom te maken!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pindar

Pindar

30-04-2016 om 09:04 Topicstarter

pijnlijk

Denken mensen hier nu echt dat ze niet op grote schaal en massaal voorgelogen zijn?

Pijnlijk ja. Nog pijnlijker om met de leugens te moeten blijven leven.

Wat serieuze vragen voor je Pindar

Bedoel je dat er zo ontzettend veel mensen bij false flag operaties en ander manipulatief bedrog betrokken zijn omdat dat die groep niet uitsluitend uit mensen met slechte bedoelingen kan bestaan maar vooral uit geïndoctrineerden die aangestuurd worden door een select groepje die de dienst uit maakt en dat die als pionnetjes gebruikt worden zonder dat ze het door hebben? Het gros van de mensheid neemt die manipulaties en false flag operaties via de mainstream media voor waar aan omdat zij ook te geïndoctrineerd zijn door diezelfde media en het onderwijs, om te zien dat het nep is. Wat maakt dat iemand zoals jij, die wis- en natuurkunde heeft gestudeerd en dus best lang naar school is geweest, het wel doorziet? En hoe maken wij, makke schapen, onderscheid tussen alle complot/hoax-informatie?

Als zwaartekracht niet bestaat, maakt het dan wat uit of de de voordeur of je raam op de tweede verdieping neemt als je naar buiten gaat?

Als je als soeverein persoon zorgt dat je niet gekoppeld bent aan een bedrijf door niet te reageren op je naam in hoofdletters niet gebonden bent aan de wetten, kan je dan wegkomen met moord, fraude of diefstal? Of terrorisme? Dat Salad Abdeslam tegen de rechter zegt: nee joh, ik heet niet SALAH ABDESLAM, maar salah abdeslam! En dat de rechter dan zegt: "Okee, mijn fout. U bent vrij om te gaan".

skik

Pindar

Pindar

ik doe mee

en weer een ad hominem.

Het begint zielig te worden wat je doet hoor.

En intelligente mensen? Hoe weet je dat zo zeker?

Ik zie enorm gesloten geesten.

verder heb ik ook uitgelegd.. oh laat maar eigenlijk. Ik blijf het je niet uitleggen hoor. Lees de postings maar opnieuw.

@Emma

@Emma

30-04-2016 om 09:04

Pindar

Ik had het tegen bieb, niet tegen jou.

Pindar

Pindar

skik

Ik reageer maar kort.Ga nu niet op alles in,

Ik doorzie het nu, zoals jij en anderen, het ook kunnen doorzien door onderzoek te doen. Ik heb veel van wat ik heb geleerd af moeten leren.
Het is verder idd en prcoes.

Verder verdedigen veel mensen hun wereldbeeld want als er 1 domino valt want dan met de e rest.

Als e maanlanding een hoax was wat dan met dit, en dat?

en , zoals je in de quotes hierboven kunt lezen, mensen vinden het heel eng om in te zien dat ze diepgaand genaaid en voorgelogen zijn.

Maar als je het echt wil onderzoeken begin dan bv eens bij 9/11.
Een enorme inside job. Als je daar in duikt wordt er veel van wat en hoe het achter de schermen speelt ook duidelijk.Van daaruit kunnen andere dingen weer makkelijk duidelijk worden.

Een heel belangrijk ding nog wat ik wil noemen is dat mensen echt onderschatten hoe groot deze enorme id globale samenzwering is.

Edgar Hoover zei het al:

""The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists. The American mind simply has not come to a realization of the evil which has been
introduced into our midst. It rejects even the assumption that human creatures could espouse a philosophy which must ultimately destroy all that is good and decent.""

Pindar

Pindar

@Emma

Ja sorry had het verkeerd gelezen, maar ik blijf staan achter wat ik daar geschreven heb.

Lottemarie

Lottemarie

30-04-2016 om 09:04

Mmmm

Je gaat het pas zien als je het doorhebt!

Johan Cruijff

Imogen

Imogen

30-04-2016 om 10:04

Volgens mij snap ik het

Er is een trilogie van jaren geleden, die heet de nul-A trilogie. Gaat over een wereld waarin de natuurkundige wetten, zoals de zwartekracht, niet bestaan. Ik vermoed dat Pindar deze en andere fantasy-verhalen serieus neemt. Net als Ron Hubbard, die geloofde in zijn eigen sf-schrijfsels over alias warlords en zo.
Misschien is Pindar een scientology-adept? Die stellen ook alles ter discussie zonder inhoudelijke argumenten.

Pindar

Pindar

30-04-2016 om 10:04 Topicstarter

Imogen

En, uiteraard, een ad hominem.

Hmmmm. Intelligent hoor!

Man o man

ik doe mee

ik doe mee

Hoover

Had het over het communisme. Maar dat stukje laat je weg van je citaat.

Zijn ze nog steeds bezig, de communisten?

Hortensia

Hortensia

Vraagje

"En, uiteraard, een ad hominem."

De plaat blijft hangen...

Pindar

Het zal wel aan mij liggen (auto ad hominem) maar je geeft op geen van mijn vragen antwoord, ook niet beknopt. Ik stelde je concrete vragen over false flag operaties, zwaartekracht en wetten/soevereine personen. Jij komt met 9/11 was een inside job, de maanlandinghoax en een quote van Hoover die over communisme gaat. En dat ik zelf maar onderzoek moet doen. Omdat ik het interessant vindt lees ik graag over al die onderwerpen die jij noemt, en kijk graag op websites die het tegendeel beweren van wat ik geloof en denk, of het nou over de maanlanding, 9/11, vaccineren of wat dan ook gaat, maar ik heb nog niets kunnen ontdekken wat mij overtuigd heeft van grootschalige manipulatie door de overheid op deze gebieden. Als het 'wakker worden' een proces is dat jij doorlopen hebt, kan je toch wel stapsgewijs aangeven hoe dat proces verloopt? Of wil je niet dat wij ook wakker worden?

skik

Pindar

Pindar

30-04-2016 om 11:04 Topicstarter

later?

Man o man

Moet ik het echt blijven herhalen?

Waarom lees je mijn berichtjes niet goed?

Het is niet allemaal zo maar in een paar postinkjes te doen.

Je zult echt zelf aan de slag moeten.

Maar dat gaat niet gebeuren want je zit (nog) lekker in je comfortzone.

Probleem is echter dat als we nu niks ondenemen we straks in een door en door fascistische wereld leven. Wil je dat?

En aangezien het hier een site voor verantwoordelijke ouders is, zou U willen dat U kind in zo'n wereld moet leveb?

Maar ja DENIAL ain't only a river in egypt.

Angela67

Angela67

30-04-2016 om 11:04

spam

gemeld bij forumbeheer
gr Angela

Hortensia

Hortensia

30-04-2016 om 11:04

nou...

't Is afwisselend vermakelijk, verbijsterend en irritant, maar spam zou ik het niet willen noemen (in tegenstelling tot de opleving van de kalknageltopics).

Pindar

Misschien moet je zelf beter lezen. Zoals ik je al vertelde ben ik al aan de slag gegaan en buiten mijn eigen vermeende comfortzone gegaan, alleen kom in niet tot dezelfde conclusies als jij. Wat doe ik verkeerd dan volgens jou? En antwoord geven op een concrete vraag, bijvoorbeeld over die wetten en hoofdletters is toch niet zo moeilijk? En die fascistische wereld waarin we straks zullen leven, waarom is die er niet allang? Onderwijs en mainstream media als manipulators bestaan al zo lang en zijn volgens jou zo grootschalig, waarom is het de manipulators dan nú nog niet gelukt?

skik

Pindar

Pindar

30-04-2016 om 12:04 Topicstarter

skik & spam

Je maakt jezelf wat wijs. Je komt er niet door een naar een paar sites te bladeren.

Het is een proces en heeft op zijn minst een paar maanden nodig.

Althans nu nog.

Spam? Hmmm zeker om iets wat ik schreef?!
De mensen beginnen nu een beetje wanhopg te worden.

Goed, heel goed dit.

Pindar

Pindar

30-04-2016 om 12:04 Topicstarter

Men kan ook helemaal niets doen en wachtten tot iets meer dan 10% van de bevolking het doorheeft.

Maar ja, vind ik persoonlijk wel een beetje slappe houding.

rode krullenbol

rode krullenbol

30-04-2016 om 13:04

'Het' doorhebben?

Toe; definieer eerst eens 'het', ajb. Vooralsnog ken ik 'Het' van dit:

https://youtu.be/UPYMBoa8RDE ("pun intended")

bieb63

bieb63

ach Pandar

Ik ben nu klaar met jou. Een serieuze discussie ga je niet aan. Prima. Ga ik dat lekker met anderen doen.

En oja, nog wat: Als jij zo bang bent voor wifi straling en IPad, PC's of weet ik wat, wat doe je dan hier............?

Doei en succes met je leven.

@Emma

@Emma

Boeien

Wat mij nu meer boeit is wat complotdenkers beweegt. Ik ken nog wel meer complotdenkers hoor, ze hebben zelfs kinderen die op school zitten. Deze discussie hier met Pandar zelf is niet mijn punt.

http://www.scientias.nl/waarom-geloven-mensen-in-complottheorieen/

Angela67

Angela67

30-04-2016 om 14:04

grappig emma

"Er is veel onderzoek gedaan naar het type mensen dat gelooft in complottheorieën. Daar zijn echter weinig conclusies aan te verbinden – demografisch gezien lopen de verschillen enorm uiteen. Er is weinig coherents te zeggen over leeftijd, geslacht of afkomst als het gaat over het vatbaar zijn voor complottheorieën. Wel komen complotdenkers vaker uit een lager sociaal milieu. Een hypothese daarover is dat zij daarom over het algemeen minder hoog opgeleid zijn."

Pindar zegt juist dat indien je (te hoog) opgeleid bent, je de waarheid niet ziet. Dus het is een gevalletje 'alle Kretenzers liegen, zei de Kretenzer'? Ofzo? Of is het gewoon jaloezie .

En hier heeft Pindar inderdaad goed opgelet en doet ze wat bij haar/hem past: "De doemdenkers zijn veel minder vatbaar voor argumenten, en weigeren die vaak te accepteren. Sterker nog, juist als ze van de door hen gewantrouwde overheid komen, zien ze dat juist als extra bewijs dat zaken wel degelijk in de doofpot worden gestopt."

gr Angela

Li

Li

30-04-2016 om 15:04

ik lach me echt kapot

En ik kan wel wat afleiding gebruiken, dus ga vooral door, Pindar! Alleen weet ik het antwoord al:

- ad hominem
- je snapt er niks van
- ik ga je niks vertellen, je moet je "er" (waar?) eens in verdiepen.

Ga door!

Sanne

Sanne

30-04-2016 om 15:04

Zijpaadje

Ik heb een vriendin die heilig in homeopatie geloofd, wat haar letterlijk op het randje van de dood heeft gebracht.
Daarnaast heeft ze allerlei kwakzalversvoorkeuren, dus ik ben in haar ogen hele slechte moeder, want 'ik geloof de overheid'. En 'alle wetenschappers zijn omgekocht'.

Nou, daar hoef je dus echt niet meer mee in discussie te gaan.

Nu werk ik vaak voor de overheid (ik zal ook wel niet te verouwen zijn) en bij ie-dere organisatie kwamen mails over de chemtrails. Daar geloven echt hordes mensen in. Mensen die veel tijd hebben om hele lange mails te schrijven.

Ik heb tot nu toe de neiging om 'ja, je hebt gelijk, alle ambtenaren zijn erop uit om jou te vergiftigen' te antwoorden kunnen weerstaan. Met moeite;-).

Sanne

"Ik heb tot nu toe de neiging om 'ja, je hebt gelijk, alle ambtenaren zijn erop uit om jou te vergiftigen' te antwoorden kunnen weerstaan."

Gewoon doen joh, op je laatste werkdag voor je pensioen. Schrijf er dan wel bij dat je als rechtgeaard ambtenaar weinig klaarspeelt, want de zwakke individuen zijn nog niet uitgeroeid en het klimaat of het weer hebben jullie ook al niet onder controle. Prutsers.

skik

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.