Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

chronisch zieke alleenstaande moeder

chronisch zieke alleenstaande moeder

01-02-2014 om 15:02

"Schaamt Nederland zich zo diep?"

Victoria

Victoria

06-02-2014 om 20:02

Tjonge

Wat een vehaal. De vlucht naar voren genomen dus. Ik kan me voorstellen dat dit rustiger is dan een krediethypotheek. Ik wens je alle goeds.

Truus

Truus

07-02-2014 om 10:02

Ander verhaal

Ik heb een meervoudig gehandicapte nicht van bijna 50 die al bijna haar hele leven in een instelling woont. Haar ouders zijn op leeftijd en gaan nog steeds wekelijks bij haar op bezoek. De ouders hebben een laag inkomen en door die bezoeken (de instelling is niet naast de deur) hoge kosten voor vervoer. Nicht zelf krijgt al vanaf haar 18e een uitkering, betaalt daarvan een eigen bijdrage voor de instelling, maar de rest blijft nagenoeg allemaal staan. Dat is dus inmiddels een enorm bedrag, haar ouders mogen het niet gebruiken voor hun kosten, dus dat staat daar maar te wachten totdat mijn nicht overlijdt.

Victoria

Victoria

07-02-2014 om 13:02

bewindvoerder

Heeft die meervoudig gehandicapte nicht geen bewindvoerder? Die kan misschien iets afspreken met die ouders. En als ze die niet heeft en in staat is om te beslissen kan ze toch zelf iets regelen met die ouders? Dat ze hen tegemoet komt in de reiskosten of zo.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.