Off-topic discussies
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

zomaar een
15-07-2013 om 21:07
Oud gedienden, wie missen jullie?
Ik mis vooral Hermione Narcissa en Mieke Valentijn.....ik draai al ruim 12 jaar mee..waar blijft de tijd. Wie missen jullie?

Mussie
30-07-2013 om 13:07
Al een jaar of 15 nu
Jee zeg, dat moet 15 jaar geleden zijn dat ik hier voor het eerst kwam. Ik wilde graag zwanger worden en oudste is nu 14. Ik ben er wel heel lang tussenuit geweest dus toen ik weer terugkwam, voelde het als Nieuw. Ik herken nickwissels ook niet, maar Pelle heb ik zelfs in de gaten dankzij de schrijfstijl.

Lilian1
30-07-2013 om 14:07
Zo'n 10 jaar nu
maar ik ben zoooo slecht in nickwissels, ben ook zelf nog nooit gewisseld.
Kan volgens mij pelle en M( van de borstvoedong) er wel uithalen maar voor de rest...nee.
Heli mis ik wel, maar die had eerst toch een andere nick?

Tineke
30-07-2013 om 19:07
Ik ben er gewoon
Hoewel onregelmatig en met mate, ben ik er wel. :)
Ik ben hier vrij lang, in het begin natuurlijk gewoon onder eigen naam, en uit die tijd stamt ook Mieke Valenteijn, met wie ik (en wie niet) erg begaan was. Ze was de jongste oma ooit op dit forum, met een tienerdochter die een zoontje kreeg. Ze is niet moeilijk te googlen, en het doet me verdriet dat het niet goed gaat, ze schrijft erover op een blog. Openhartig als vroeger hier. Voor wie haar nog kent is het de moeite waard haar blog te lezen.

Christel
31-07-2013 om 08:07
Kaatje
Ik herinner me Mieke nog goed, maar ik kan haar niet vinden via google. Vervelend dat het niet goed met haar goed!

Anneque
31-07-2013 om 09:07
Ellen wouters
Is ook al een hele tijd weg volgens mij. Of goed verstopt achter een nieuwe nick.

Geerke
31-07-2013 om 23:07
Heli is er nog
Heli is er nog, ze heeft een andere nick.
Ik weet ook nooit nickwissels, maar herken Pelle wel meteen.

Geerke
31-07-2013 om 23:07
Yadira
Ik mis Yadira, maar ik weet dat ze een andere nick aannam, maar die ben ik nu weer vergeten en nu weet ik even echt niet meer of ze nog schrijft.

Tijgeroog
03-08-2013 om 21:08
Tirza
Is gelijk met een aantal anderen vetrokken na die discussie een tijd geleden. Helaas, allemaal mensen die ik erg mis...

P
06-08-2013 om 16:08
Geen geheim
Ik heb er nooit een geheim van gemaakt als ik van nick wissel, dit omdat ik dat niet doe om jullie het bos in te sturen maar omdat ik niet wil dat alles terug te zoeken is op mijn gebruikte namen.
Ik ga overigens weer van nick wisselen maar dus weer om bovenstaande reden, ik doe geen moeite om schrijfwijze of stokpaardjes te gaan omzeilen ;)

bromvlieg
07-08-2013 om 13:08
Cobi
is wel op FB. Ik vind het ook erg jammer dat ze er niet meer is, ze schrijft van die hilarische bijdragen. Jammerjammer.

klant
07-08-2013 om 14:08
Tips
Iemand schreef in deze draad: "En naar Fladder ben ik heeeel nieuwgierig! Tips?" Fladder fladdert nog volop rond volgens mij, onder diverse nicks.

Vic
07-08-2013 om 19:08
Stokpaardjes
Over het algemeen heb ik nickwissels wel door, maar soms duurt het even of denk ik het te weten en kom er dan later achter dat ik het de hele tijd fout had Zo was ik ervan overtuigd dat ik wist wie Toosje was, en toen reageerde die forummer ineens in hetzelfde draadje. Oh, ik herken ze dus aan hun stokpaardjes. Helaas lijken Tirza en Gale echt helemaal verdwenen, die mis ik wel.

Vic
Wie ik ook mis
Is Petra volgens mij met zo'n ~ erachter (Petra~). Ik heb haar wel eens op een meeting ontmoet en vond dat zo'n leuk mens.

Anneque
Bedoel je Petr@? Die heb ik idd ook al een hele tijd niet meer gezien, niet in ons vaste hardloopdraadje, noch ergens anders. Jammer idd. En Lidwientje, Tirza, cobi, ik vind het eeuwig zonde. Is Silone ook verdwenen?

Vic
Anneque
Nee, Petr@ is iemand anders. Volgens mij heette ze Petra~, maar ik kan daarop niet zoeken in het archief. Ze heeft twee of drie puberkinderen.

Stenna
10-08-2013 om 00:08
Ook oudgediende
Ooit meer dan 15 jaar geleden begonnen hier. Toen wonend in het buitenland en behoefte aan wat nuchtere hollandse tips en gedachten over kinderen en opvoeding. Begon destijds met gewoon mijn hele eigen naam, nicks waren en toen niet/nauwelijks. Later alleen mijn (echte) voornaam als nick gebruikt, maar toen er een tweede persoon met dezelfde naam kwam heb ik de letters door elkaar gehusseld en dat is sindsdien mijn nick gebleven (Stenna dus). Door al die jaren heen over rubrieken heen geschoven: van IVF naar baby, basisschool, pubers.
De meeste namen die jullie noemen en missen herken ik ook. Zelf schrijf ik soms een poosje veel, en soms een hele tijd helemaal niet.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.