Off-topic discussies
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Bah
16-12-2015 om 16:12
Mag ik dan bij jou, de vvd variant
Als ik de regels maak
Maar me er niet aan houd
Mag ik dan bij jou?
Als ik weer heb gelogen
En het ook weer uitkomt
Mag ik dan bij jou?
Als er kamervragen komen
En ik dan onder vuur lig
Mag ik dan bij jou?
En als ik iets wil lijken
Wat ik toch echt niet ben
Mag ik dan bij jou?
Wil je dan voor me liegen?
Dan doe ik het ook voor jou
De kiezers weer bedriegen
'T is enkel pluche waar ik van hou
Want als ik bij jou mag
Mag jij altijd bij mij
Kom wanneer je wilt
Ik hou een baantje voor je vrij

Arendje
17-12-2015 om 13:12
Elisabeth
'is de meerderheid dan vóór belangenverstrengelingen en vóór zakkenvullers? Nee toch zeker? Dus hoe kan het mogelijk zijn, dat het toch telkens gebeurd?'
Omdat een deel van de meerderheid diep in zijn hart hoopt zelf een keer zo rijk te worden als de zakkenvullers. Omdat een deel van de meerderheid de andere partijpunten zo belangrijk vindt dat die de 'nadelen' van diezelfde partij voor lief neemt (minder belasting betalen = fijn, minder zorg = jammer voor de rest van Nederland maar ik word toch nooit ziek/hulpbehoevend/...).
En omdat politici zich niet realiseren dat de wereld er echt heel anders uitziet als je niet langer in de oppositie zit, maar zelf moet regeren.

Arendje
17-12-2015 om 14:12
en AnneJ
'En ik vind het niet nodig om zoveel jaar na data dat er nog even in te wrijven.'
In Nederland geldt voor de meeste misdaden een verjaringstermijn van 20 jaar. Dat geldt voor alle burgers, dus waarom zou het voor politici of een officier van justitie (!) niet gelden?

Elisabeth
17-12-2015 om 18:12
Arendje
Ja...waarom geldt dat niet voor hen? Ik zet daar net als jij vraagtekens bij...achterkamertjes gevoel krijg ik erbij. En nogmaals...ik was niet van de Pim Fortuyn club mocht iemand dat denken bij de term achterkamertjes...

guera
17-12-2015 om 20:12
vvd belang beschermen
niets meer en niets minder. En dat zit aan de macht met een laffe grinnikende rutte aan de leiding. Wat mij betreft waren ze gevallen. Ik vertrouw ze voor geen cent en heb nog geen echte oplossing of leiderschap gezien de afgelopen tijd. Ik ga ervanuit dat de pvv het niet gaat redden en al helemaal niet alleen dus daar ben ik niet zo bang voor.

AnneJ
17-12-2015 om 22:12
Nu op Powned
Het uitvergroten van fictieve gevolgen van het plaatsen van een AZC. Toegenomen criminaliteit, aanslagen op je dochter, nou ja nog zo'n rijtje.
Lekker een vuurtje opstoken.
Even over naar Geldermalsen. Nou ja, ik ga naar een ander net.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.