Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Dalarna

Dalarna

22-02-2014 om 16:02

Luisteren jullie nog naar de radio?

Ik luisterde altijd graag naar radio1 als ik post loop en nu heb ik alleen nog een vast wijkje op zaterdag en laat nu net dan de Taalstaat van Frits Spits dan op de radio zijn! Heerlijk programma.

Luisteren jullie nog naar radioprogramma's, dus geen muziek als behang maar echt luisteren naar een praatprogramma of iets dergelijks?

Bennikki

Bennikki

28-02-2014 om 23:02

Alleen in de auto

Maar daar zit ik best vaak! Vroeger luisterde/keek ik tijdens het (thuis) werken vaak naar de webcam van 3 FM, ben daardoor fan geworden van Gerard Ekdom. Maar ook Paul Rabbering en Claudia vind ik leuke programma's maken. De kinderen luisteren er ook het liefste naar, we hebben dezelfde muzieksmaak, wat ik heel vreemd vind eigenlijk. Je hoort de muziek van je ouders toch vreselijk te vinden? Nouja, ik geniet er maar van zolang het nog duurt. We spelen nu trouwens zelf vaak radiostation met spotify (om de beurt mag je dan een nummer aanvragen) maar je moet ook wel af en toe gewoon radio luisteren anders hoor je nooit wat nieuws.

Dalarna

Dalarna

01-03-2014 om 09:03

Straks

Over een uurtje weer even mijn anderhalve uur vaste postwijk lopen terwijl Frits Spits gezellig mee loopt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.