Off-topic discussies
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Anono
27-09-2014 om 14:09
Leuke series?
Binnenkort ben ik zo'n vier weken thuis na een operatie. Om me bezig te houden zoek ik leuke tv series, om relaxed vanuit bed te kunnen kijken. Wie heeft tips voor leuke series? Wat ik leuk vond (maar al gezien heb):
- scandal
- ncis en spin offs
- greys anatomy
- friends
- house
- 24
Welke fantastische, must-see serie past bij dit lijstje?

Ilva
29-09-2014 om 17:09
boeken
Waar ga je (ook) niet een boek lezen. Als je toch even niets mag doen is dit het moment om heerlijk in een boek te kruipen. De boeken van Jo Nesbo zijn geweldig spannend. Begin niet aan zijn nieuwste boek maar ga even terug. De verhalen over Harry Hole zijn zo spannend. Maar er zijn natuurlijk genoeg andere boeken te vinden. Alleen maar tv kijken lijkt mij ook niets.

Anono
29-09-2014 om 19:09
Dank
Bedankt voor jullie reacties!
Apple tv is hier aanwezig, en man heeft afgelopen weekend een tv geïnstalleerd op de slaapkamer. Ben echt aan het cocoonen, het huis zo te maken dat ik er prima een tijdje kan zijn. Daarnaast is hij de diverse series die jullie hebben genoemd aan het downloaden, heb ik straks een voorraadje. Isoli, ik heb je lijstje door gegeven, dank voor het doorhakken van de knoop . Heb er nog wel wat andere series van hierboven aan toegevoegd voor het geval dat.
Voor een film heb ik meestal niet genoeg geduld (ook niet in een vliegtuig), als ik me niks lekker voel al helemaal niet. Voor het lezen van boeken heb ik wel veel geduld, vind het heerlijk om helemaal in een boek te raken en lees alles wat los en vast zit. Ik ben dus ook al veel boeken op mijn ereader aan het verzamelen!

Iselo
29-09-2014 om 23:09
Leuk!
Leuk dat je mijn smaak vertrouwt. Nou ja, Breaking Bad werd door velen genoemd.
MirNda werd ook genoemd, die is reuzegrappig! Als je van onhandig, stuntelende vrouwen houdt. En ik moet er erg om lachen.
Als ik nog even door mag.
The Circle van Dave Eggers is wel boeiend. Niet geweldig geschreven trouwens, maar het onderwerp is wel leuk.
En dan mijn all time favourite voor lange avonden: Wally Lamb. Die noem ik altijd en volgens mij heeft Temet die tip een keer opgepikt en was enthousiast. Ik zou met Vergeef Me beginnen. De titel is vreselijk, maar het boek prachtig.
Grappig: Bill Bryson en David Sedaris en Joris van Casteren.
De betere chicklit: Milly Johnson en Emily Barr
Heel leuk: De Helleveeg van AFTh van der heijden.
Wil je echt verstand op nul en lezen: Maeve Binchy. Het leest als een trein, het gaat werkelijk nergens over, nou ja, over mensen in Ierland, maar altijd leuk. Voor als je niet al te intellectueel wil doen. Nou lijkt me dat na een operatie een prima excuus!
Ik heb laatst erg genoten van Joel Dicker: De waarheid over Harry Quebert. Je bent op blz twee al helemaal in het verhaal gezogen.
Sterkte met de operatie en het herstel.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.