Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

lente

lente

10-04-2013 om 21:04

Lente - wat trekken we aan

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Haas

Haas

13-04-2013 om 10:04

Lente

Lente, ik heb mt 46.
Vandaag heb ik aan: blauw-wit gestreept shirt met watervalhals van promiss(op de website bij de grote maten te zien). Mintgroene broek in smal model van Miss Etam (ook: zie website, reguliere collectie) en een donkerblauw dun openvallend vest (miss etam, collectie van een paar jaar terug, maar ook nu is iets soortgelijks wel te koop).Qua schoenen: nu nog niks maar straks mijn wandelschoenen. Zaterdag is: tijd voor zwemles, voetbal en scouting. Tussendoor misschien even in de tuin werken.

Vic

Vic

13-04-2013 om 12:04

Grappig

Ik ben niet zo groot (1,59 m.) maar ik voel me nooit klein. Altijd even schrikken als iemand er een opmerking over maakt Het voordeel van mijn lengte is dat ik me nooit laat imponeren door iemand die langer is dan ik. Ik heb gehoord van lange mensen dat die soms best wel eens opkijken als ze iemand tegenkomen die nog groter is. Hakken draag ik bijna altijd, maar zelden hoger dan 6 cm. Ik heb wel laarzen met een nog hogere hak maar dat zijn eerder zitschoenen dan dat ik er een paar kilometer op kan wandelen.

P

P

13-04-2013 om 15:04

Even verrast zijn omdat je niet vaak iemand ontmoet die langer is dan jijzelf heeft nog niets met je laten imponeren te maken. Ik laat mij niet imponeren door een (veel) grotere vrouw maar het is gewoon even wennen als je omhoog moet kijken ;)

maat48

maat48

13-04-2013 om 17:04

Heb je tips voor leuke kleding, liefst online, maat 48?

truusje

truusje

13-04-2013 om 18:04

Dat heb ik nou ook, ben 1,80 en zakelijk altijd hakken aan. Mijn man is twee meter dus ophoog kijken ben ik wel gewend.
Maar als ik een vrouw tegenkom die rond de 1,90m is vind ik het altijd wel grappig en even schakelen maar imponeren neuh.

Qua lente kleding moet ik nog even schakelen merk ik. Ik vind de nieuwe kleurrijke mode heel leuk maar wil er niet een hele garderobe erin dus wat ga ik nou kopen? (en wat niet?)

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Maat 48

Maat 48

13-04-2013 om 20:04

Aanvullende vraag voor amk

De site die je noemt: http://www.art-fashion.nl
Is de maat XXL groot genoeg voor maat 48?

amk

amk

Moeilijk schatten voor mij

ik koop er zelf maat s. Zit zelf op maat 36/38 maar met lange ledematen.
Hun maten lijn gaat wel verder overigens. In de webshop hebben ze een erg beperkt assortiment. In de uitverkoop kom ik ook 4xl tegen. Ik heb een winkel hier in de stad en kan makkelijk passen.

amk

amk

ik heb geen mainstream smaak.
Deze jas bv staat hoog op mijn wenslijstje: http://www.ladyofthedragonfly.nl/webshop/winterjassen/detail/95/winterjas-met-jeans-en-brocaat.html gewoon voor dagelijks gebruik.

Margriet*

Margriet*

13-04-2013 om 22:04

Nou amk

inderdaad geen mainstream. Maar vind je het niet ondhandig dat wijde (pijpen en lange jas) op de fiets? En met die jas een regenbroek aan is dan ook niet meer nodig!

Ik ben meer van de strakke kleding (ben 1.80 en heb maat 40/42) en ik draag graag hakken maar die zitten vaak onder laarsjes (6-8 cm) minder vaak pumps.

amk

amk

16-04-2013 om 18:04

Gewend

valt wel mee met het fietsen. En me

amk

amk

16-04-2013 om 21:04

Er viel wat weg

Ik ben het fietsen met die wijde pijpen gewend. Gaat niet anders dan anders.Ze zijn ook alleen wijd, niet te lang (eerder aan de korte kant). Met de trap op lopen heb ik 1 hand aan de leuning en met de ander houd ik mijn broekspijpen iets omhoog net als bij een lange rok.
Ik heb een regenbroek met ritsen over de gehele broeklengte, dat scheelt al een heel stuk, maar zoals alle broeken: te kort, dus als ik weet dat ik lang in de regen fiets bind ik er nog gamaschen om.

Die jas heb ik jammer genoeg nog niet, en het zal met deze prijs ook wel bij dromen blijven. Maar zo'n jas moet je niet nat laten regenen, hij wordt loodzwaar en is niet droog te krijgen. Maar fietsen met die lengte gaat niet anders dan met een wijde lange rok.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.