Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

corremans

corremans

14-12-2013 om 11:12

kerstpakket draadje

Ik vind het draadje over kerstpakketen altijd zo leuk en zag dat er nog geen een liep,dus bij deze.
Hebben jullie al iets gehad en was het leuk?
Hier nog niets gehad,maar dat komt ook meestal pas de dag voor kerst,wel jammer zo laat,maar natuurlijk fijn om toch iets te krijgen.

Sancy

Sancy

24-12-2013 om 16:12

Taart

Traditiegetrouw heeft de werkgever van mijn man zojuist het kerstpakket afgeleverd op de dag voor Kerst.

Traditiegetrouw is het een slagroomtaart met buitenproportionele afmetingen.

Traditiegetrouw zullen wij die ook dit jaar niet op krijgen. We zullen die ook niet meenemen naar de ouders want die hebben traditiegetrouw al meer dan voldoende in huis gehaald voor de komende dagen.

Mooi, tradities.

corremans

corremans

24-12-2013 om 19:12

hier ook eindelijk

Zoals gedacht vanavond na het werk heeft man zijn pakket gehad.Een doos met ontbijtproducten komt zeker op en een cadeaubon van 50 euro,erg leuk!
dat wordt heel veel brood eten de komende tijd.
Leuk om te lezen wat jullie allemaal hebben gehad,zitten lekkere en leuke dingen tussen.

Kerstinternetcadeaubon

Tjonge, wat een boel niks was er weer op die kerstcadeausite waar ik een cadeautje mocht uitzoeken. Gelukkig kon je ook een kerstpakket aan de Voedselbank schenken zodat ik een goed geweten heb voor kerst, dat vond ik het leukste cadeautje wat erbij zat.

madelief

madelief

26-12-2013 om 00:12

helemaal niets

ING heeft het na de lening afgeschaft en het onderwijs zit ook in zwaar weer dus al een paar jaar geen pakket meer....

Knurf

Knurf

26-12-2013 om 10:12

hier

een bon van 35 euro van bol.com. Toevallig was ik net toe aan nieuwe zijtassen voor de fiets, dus heb ik iets grotere/mooiere (dus duurdere) besteld dan ik normaal gedaan zou hebben en de bon gebruikt om het verschil bij te leggen. Helemaal happy nu.

slecht pakket van mans werk

helaas is mans werkgever overgenomen en van een altijd leuk met zorg uitgezocht pakket nu een pakket met wat blikjes en een rugzak. Jammer.
Een mega slagroomtaart van een zakenrelatie die man gauw mee heeft genomen naar zn werk om te vieren dat t bijna vakantie was :)

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

27-12-2013 om 00:12

Nog eentje

Puber heeft van bijbaantje een kaart met €10,- gekregen. Helemaal super, dat is voor hem het salaris van een hele ochtend.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.