Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Bossfan

Bossfan

10-06-2016 om 09:06

In de rij voor Bruce Springsteen?

Kaaskopje

Kaaskopje

16-06-2016 om 17:06

Ha wat leuk Sally

Wij waren er ook in 1988. Ik was toen zwanger van ons zoontje en ik vond dat bij nader inzien niet zo'n geweldig combinatie. We stonden op de tribune en die tribune deinde op en neer door het gespring. Maar een fantastisch concert was het zeker.:-)

Split

Split

16-06-2016 om 20:06

dat was in de Kuip toch?

Ik was er ook, helemaal bovenaan aan de zijkant en zag hem van een grote kist afvallen, waarop hij een mooie rol maakte, doorspeelde, opstond en weer verder ging :-)

Sally MacLennane

Sally MacLennane

16-06-2016 om 21:06

Klopt

Dat was in de Kuip. Meerdere dagen, als ik me goed herinner. Ik was op de eerste dag. Het was enkele dagen nadat Oranje de EK had gewonnen en tussen de nummers door zong iedereen OLEEEE OLEEEEE OLEEEE!
Bruce hoorde dat een paar keer aan, grijnsde zijn bekende grijns, vroeg zich hardop af wat dit was, en speelde het vervolgens na op zijn gitaar.

Ik herinner me ook dat het regenachtig was, die maand, maar juist die dag was het warm en zonnig.

Kaaskopje

Kaaskopje

Jaaa!

Dat herinner ik me ook nog!

Sally MacLennane

Sally MacLennane

Kaaskopje!

Zo zie je maar, het is een kleine wereld :)

Kaaskopje

Kaaskopje

Grappig hè?

ooooooh Bruce!

Ben meerdere keren naar concerten van hem geweest. Ik denk 5x.
Nog voor het postkantoor Beverwijk gelegen. Voor het geldwisselkantoor in Haarlem (half 5). Nostalgie!

Bossfan

Bossfan

20-06-2016 om 18:06

Geerke

Het was echt gewéldig. Heb voor het eerst kennis gemaakt met het fenomeen post concert depression (schijnt een bekend verschijnsel te zijn). Ik heb al best wat concerten en festivals bezocht, maar dit was something else..

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.