Off-topic discussies
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Dalarna
24-01-2014 om 08:01
Hoe krijg ik die kamers verhuurd bij mijn vader?
Mijn vader zit echt in financiële problemen en in september wilde hij als oplossing de voorkamer en de zolder gaan verhuren. Als hij zes maanden zou gaan verhuren zou hij weer in de zwarte cijfers komen en dan eindelijk weer eens wat ruimer zitten want hij heeft elke maand zeker 150 euro te kort.
We hadden al snel beet maar die persoon is maar 1 maand gebleven, nu krijgen we gemiddeld elke week wel een reactie, sommigen komen ook kijken maar niemand blijft.
Ik dacht dat het een eitje zou zijn met al die scheidingen maar het wordt een ramp zo, hij komt alleen maar dieper in de shit. We staan op 1 kamersite, waar zouden we de advertentie nog meer kunnen zetten? Waar kijken mensen die gaan scheiden naar woonruimte?

Tijgeroog
28-01-2014 om 14:01
Dalarna
Volgens mij bedoelt skik met een brommobiel zo'n 40km per uur autootje, en niet een scootmobiel. Met zo'n ding heb je wel een dak boven je hoofd, en een tweede stoel. Dus de buurvrouw kan ook meerijden.

Dalarna
28-01-2014 om 21:01
Tijgeroog
Ok, dat kan, maar dat is vleesch noch visch (hij kan er niet mee de winkel in én hij kan er niet mee naar ons en tja het is iemand van de auto's en vrachtwagens en bussen die krijg je niet in zo'n ding zolang hij zijn rijbewijs nog heeft).

Dalarna
29-01-2014 om 11:01
vicieuze cirkel
Iets kan wel in onderhoud en kosten goedkoper zijn maar als je het aan moet schaffen als je rond de -1500 zit dan is dat natuurlijk geen oplossing (en nee zijn auto is geen 2000 waard, eerder de sloopkosten).
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.