Off-topic discussies
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Juno
13-04-2014 om 20:04
Groot feest, tips gevraagd!
Binnenkort zijn man en ik 25 jaar samen en we willen een feest organiseren. Nu zijn we normaal niet zo van de feesten en partijen en hebben hier dan ook weinig ervaring mee. Toen we trouwden hebben we geen bruiloft gehad. Ik ben op zoek naar tips, ervaringen, denk-vooral-hier-aan.
Ik heb waarschijnlijk al een locatie, op een eiland. Het moet een los, nonchalant feest worden. Geen receptie oid. Onze ouders en broers en zussen blijven slapen zodat we de volgende dag samen kunnen ontbijten en napraten. Er is gelegenheid voor een kampvuur.
De bedoeling is dat alle gasten eten en dan als het feest is afgelopen met de boot terug gaan naar het vasteland.
Okee, ze komen wat eten. En dan? Wij zijn niet zo van het dansen, anderen misschien. Ik nodig zo'n 120 mensen uit waaronder een kleine 30 kinderen onder de 14.

Ulla
18-04-2015 om 13:04
Bestseller, wel veel mouwloos, misschien Steps, SPS Superstar, Didi, Zalando, etc.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.