Off-topic discussies
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Juno
27-09-2016 om 17:09
Even hart onder de riem nodig
Ik zit al een tijdje ziek thuis en nu blijkt dat mijn tijdelijke uitbreiding niet door is gegaan. Door drukte voor de zomer waren de contracten nog niet geprint en getekend. Mijn baas was alleen even vergeten te communiceren dat alleen mijn reguliere aanstelling bleef, de loonstrook van augustus was laag en toen ik aan de bel trok en uiteindelijk een gesprek had was het al half september. Vanaf augustus heb ik dus onverwacht minder inkomen. Concreet betekent dit dat ik bijna 50% in salaris achteruit ga. Als ik hersteld ben, krijg ik niet de functie die ik had en ook niet die tijdelijke uitbreiding die was toegezegd. Ik moet dan hand- en spandiensten gaan verrichten, heel nuttig maar het is precies waar mijn hart níet ligt.
Natuurlijk kan ik rond komen, natuurlijk zijn er legio mensen in Nederland die het slechter hebben maar ik voel me best wat rot. Ik had gerekend op het salaris en als je het van tevoren weet, anticipeer je op. Ik ga nu terug naar het inkomen van zo'n jaar of vijf geleden. En natuurlijk gaat dat lukken maar als je het ruimer gewend bent ga je daar ook naar leven. Ik heb alle besparingstips maar weer even afgestoft dus ik weet wat me te doen staat .
En ik zit gewoon in een dip. Ben al met de vakbond bezig geweest, heb gesprek op hoofdkantoor gehad, probeer die burnout te boven te komen, ik was veel afgevallen en had kleding weg gedaan met het plan iets te kopen dat past (heb nu écht te weinig) maar ben ook weer wat aangekomen, de droger en de strijkbout zijn stuk, vanochtend stopte de cv-ketel ermee en is helaas niet meer reparabel en jongste is na achtelijk gedrag op school een middag geschorst.
OOL-legioen, kom maar op met die digitale knuffels ik heb ze hard nodig!

Flanagan
16-10-2016 om 12:10
Invulling
Vul je tijd die nu naar je toekomt, zinnig in. Maak er gebruik van.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.