Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Tine Winkel

Tine Winkel

27-10-2014 om 09:10

Elmex - welke kleur heeft de tube?

Schilder

Schilder

31-10-2014 om 20:10

verschillen

je hebt in het rood al zoveel tinten, vermiljoenrood, wat meer neigt naar oranje, zit meer geel in gemengd, terwijl in bv kraplak rood meer blauw gemengd zit.
Ook ik vind het elmex kleurtje geen zuiver oranje, er zit teveel geel in en de kadertjes zijn voor mij fel rood, maar dan wel een rood meer neigend naar iets meer met een drupje blauw dan als naar iets meer oranje als in iets meer geel erdoor. Kleuren...niets zo ingewikkeld, maar zo leuk om te maken.

manu

manu

Hier

5x oranje!

Begrijp werkelijk niet dat iemand hier 'rood' in ziet!!

Barvaux

Barvaux

oranje

Ik heb het zitten bekijken op internet (vergeet steeds in de winkel te kijken) maar het is geen Hollandsoranje in ieder geval.

De kleur van de jas van kunstenaar

is dat misschien mediumslateblue?

Mikke

Mikke

31-10-2014 om 21:10

Rood

De balkjes op deze site zijn de kleur #fe0000... 99,6% rood, voor het oog dus gewoon knalrood. Als je er een andere kleur in ziet ligt dat aan de instellingen van je scherm óf aan je ogen.

En Elmex: oranje natuurlijk.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

31-10-2014 om 22:10

Apart gegeven kunstenaar

Ik had eigenlijk ook altijd al het vermoeden dat ik kleur echt anders zag dan mijn moeder.

En ik had laatst een discussie met een vriendin over haar nieuwe laarzen, grijs volgens haar. Nou ik zag daar toch echt beige in. Ik heb altijd gedacht dat dat te maken had met een persoonlijke inschatting, maar mensen zien dit dus echt gewoon anders? Wat een eye opener.

Ik en 2 dochters

vinden het alledrie oranje! Geen twijfel over mogelijk

Kaaskopje

Kaaskopje

13-11-2014 om 19:11

Advertentie

Ik zag een advertentie met alle Elmex tubes en zag dat er duidelijk oranje tubes zijn maar ook die in mijn ogen meer rood zijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.