Off-topic discussies
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Mach
21-03-2014 om 17:03
brrr bucketlist
Sinds wanneer is dit woord ineens in? Ik hoor en lees het nu te pas en te onpas, terwijl ik het eerder volgens mij zelden hoorde. Of lette ik toen niet goed op. Heette dat eerder niet gewoon een wensenlijstje ofzo?

Sukran
24-03-2014 om 00:03
Temet
:-) Vintage, die was ik vergeten, die vind ik zelfs in het Engels erg. Net zoals de term 'contemporary', wordt ook overal gebruikt als het gaat om Design...

Kaaskopje
24-03-2014 om 00:03
Vintage en Brocante
Op de een of andere manier vind ik deze woorden dan wel weer leuk, dus als een winkel 'vintage' verkoopt of 'brocante' ervaar ik dat niet negatief. Maar ik zal het zelf nooit zeggen. Kijk eens wat een leuk vintage-lampje of brocante keukengerei we op de kop hebben getikt. Welnee, gewoon van de kringloop...:-)
Ik ben laatst sinds tijden weer eens een paar keer in een kringloop winkel geweest. Ik kijk mijn ogen uit! Dure merkkleding die voor een paar euro de deur uitgaat. Prada, Gucci, of het niks is.

Kaaskopje
24-03-2014 om 02:03
Haha
Als je het erover hebt! Ik vul net een enquète in van een reisorganisatie en onderaan staat: Mail jezelf je bucket-list. Ik had het eerder eigenlijk nooit gezien:-)) Maar ik schijn een observerende VIP te zijn.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.