Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

rode krullenbol

rode krullenbol

28-01-2019 om 17:01

Blog van Rode Krullenbol

Astrid

Astrid

02-02-2019 om 21:02

Soort verdomhoekje

Ik vind een eigen hoekje nooit zo'n goed teken; beetje een verdomhoekje: je doet niets verkeerd maar "men" vind je lastig.

De correcties hebben iets dwangmatigs. De helft leest er overheen en de andere helft begrijpt het toch wel.

Of Rode Krullenbol ouder is, is hier ( van wat ik weet) onbekend. Wel dat ze een oudere forummer is. Allemaal geen reden om hier niet te mogen komen.

Maar nogmaals staan mijn vragen open over het hoe en waarom, waarom je doet wat je doet en waarom op die manier enz. Als je doet wat je doet weet je ook waarom. Je ben je ook bewust van het probleem, maar dan kun je ook iets anders doen denk ik? Kortom: ik snap het oprecht niet en ben benieuwd.

OND

OND

02-02-2019 om 21:02

U overschat de deelnemers hier.

In hun bijdragen lijken het de nazaten van Baruch Spinoza, Charles Montesquieu, Voltaire, Denis Diderot en Multatuli.
In werkelijkheid zijn sommigen onder hen deerniswekkende besjes. Als die iets lastig vinden gaan die janken bij forumbeheer. "Ik vind dat niet leuk!".

Kaaskopje

Kaaskopje

02-02-2019 om 22:02

Gelukkig... Ik heb nooit over het geklaagd bij Forumbeheer. Hoe zou het kunnen? Je bent toch OND en niet dezelfde als je Vlaamse geestverwanten die hier niet meer mogen komen? Waar ik ook niet via Forumbeheer over geklaagd heb overigens. Gelukkig geen deeniswekkend oud besje dus. Ik weet nog dat mijn schoonmoeder als vrijwilliger van zo'n 78 jaar hielp bij het eten in een verzorgingshuis. Ze ging "die oudjes" helpen. Ze vertelde dat alsof zij bij een veel jongere generatie hoorde. Zo grappig! Ik moet er opeens aan denken. 😉

Astrid

Astrid

02-02-2019 om 23:02

Ik heb nog nooit geklaagd over RK. Volgens mij in 14 jaar forummen misschien 1x die ik me niet kan herinneren, maar je weet nooit.

Verder is er wel eens een draadje geweest over hoe de gemiddelde OOL-forummer ongeveer denkt en in elkaar zit.
Heel grappig en dan komt ze zelfspot los. Dat zijn draadjes met een goede sfeer en wat kan ik die missen tegenwoordig. Het gekat en gesneer zijn van die redenen waarom ik veel minder vaak meepraat.

Ad Hombre

Ad Hombre

03-02-2019 om 08:02

Kaaskopje

"Vlaamse geestverwanten die hier niet meer mogen komen?"

Queue? Heb ik iets gemist?

Tine Winkel

Tine Winkel

03-02-2019 om 09:02

VVlaamse geestverwant

Wordt waarschijnlijk Yvan mee bedoeld, die heb ik al heel lang niet gezien. Maar gelukkig hebben we nu OND

Kaaskopje

Kaaskopje

03-02-2019 om 16:02

Ad Hombre

Tine gaf het antwoord al, anders had ik gezegd: I know nothink, I'm from Barcelona! ;-)

Kaaskopje

Kaaskopje

03-02-2019 om 16:02

Astrid

Start zo'n draadje op! :-)

Ad Hombre

Ad Hombre

03-02-2019 om 18:02

Kaaskopje

Dat ond en yvan dezelfde zijn weet ik wel, maar ik meende uit je tekst te kunnen afleiden dat yvan van het forum geknikkerd was en dat wist ik niet.

Flavia

Flavia

03-02-2019 om 18:02

Yvan is idd van het forum geknikkerd, maar met een ander IP-adres als OND teruggekeerd. Forumbeheer heeft gechecked maar het is echt iemand anders want ander IP-adres.

Wij weten allemaal wel beter en hoe makkelijk het is om een account aan te maken met een ander IP-adres.

OND

OND

03-02-2019 om 19:02

Als ik dat hier zo lees

zit zo ongeveer iedereen in de interne keuken van OOL... Of men kletst maar wat, zoals gewoonlijk, lol. Wat klappeien die zichzelf interessant willen maken bij gebrek aan beter.
En dan dat geleuter over IP-adressen en zo... Een mens zou beginnen denken dat het OOL forum een zaak van staatsbelang is.
Wordt het geen tijd om jullie AIVD in te lichten? Misschien ben ik wel een Chinees of een Rus, stom genoeg om te denken dat hier waardevolle informatie te rapen valt.
Wie is die yvan trouwens?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

03-02-2019 om 20:02

Goeie vraag OND

Wie is die Yvan eigenlijk?

Ad Hombre

Ad Hombre

Flavia

"Yvan is idd van het forum geknikkerd"

Had ik dus gemist.

"Wij weten allemaal wel beter en hoe makkelijk het is om een account aan te maken met een ander IP-adres."

Beetje naief inderdaad. Met een ziggo kabelabonnement is een nieuw adres een kwestie van je modem een nachtje uitzetten. En dan zijn er nog de VPN diensten, ip adres opties zat

Aan de andere kant, misschien houden ze zich van de domme geven ze hem een tweede kans in de hoop dat zijn nieuwe (ietwat geinflateerde) alter ego zich beter gedraagt...

Alison

Alison

Yvan

Naar wat ik ervan meegekregen heb toen, heeft Yvan een aantal keren de wacht aangezegd gekregen door het beheer. Stond gewoon in die draden. Hij zal wel beledigd zijn geweest omdat wij zijn superioriteit niet erkenden. Hij lijkt me wel het type om dan zwaar beledigd weg te lopen. Gevoelige teentjes, die belgen.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

Dat denk ik ook

“Aan de andere kant, misschien houden ze zich van de domme geven ze hem een tweede kans in de hoop dat zijn nieuwe (ietwat geinflateerde) alter ego zich beter gedraagt..”

Eraf knikkerende kan altijd nog hè.

OND

OND

Weet ik niet, Ginny Twijfelvuur.

Populair was hij blijkbaar niet, en in elk geval zijn jullie hem duidelijk niet vergeten.
Als ik even de zoekfunctie hier gebruik vind ik berichten tot zo ergens mei vorig jaar, van die yvan, vb. https://www.ouders.nl/comment/6945108#comment-6945108.
Dat jullie het daar nu nog over hebben... Hij moet veel indruk gemaakt hebben ten kwade. Of jullie hebben een dermate miserabel leventje dat het minste schokje lang blijft hangen. Dat kan natuurlijk ook.

Lente

Lente

03-02-2019 om 21:02

OND, je maakt mijn dag goed

Geweldig hoe jij alles krom schrijft wat recht is )
Van mij mogen jij en Yvan blijven hoor. Ik houd wel van een beetje storm in de ketel. Of was het nou de keet?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

04-02-2019 om 09:02

Andersom denk ik OND

Iemand die zo reaguurt moet wel een heel miserabel leven hebben, denk ik dan.
Zieligheid doet het altijd goed.

Lou

Lou

04-02-2019 om 10:02

Mwoah indruk

Dat je als Yvan veel reacties uitlokte, is niet hetzelfde als indruk maken OND. Mensen hebben een mening over je, dat is alles. Ze vinden je bijvoorbeeld irritant, of pathetisch. Dat moet je niet verwarren met het toch wat positievere 'indruk maken'.

OND

OND

04-02-2019 om 17:02

Over wie hebt u het nu eigenlijk

Ginny Twijfelvuur?

OND

OND

Biljkbaar heeft iedereen hier van alles "meegekregen"

in de echokamer van de roddelende klappeien, in de achterkamers van OOL.
Wat een deerniswekkend gedoe, toch . In dezelfde tijdspanne hadden jullie iets nuttigs en wezenlijks kunnen doen.

Yanea

Yanea

Wat heeft jouw bijdrage nog te maken met het topic?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

04-02-2019 om 18:02

Duidelijk toch

OND.

Yvan en zijn trawanten.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

04-02-2019 om 18:02

Maar idd Yanea

Wat je aandacht geeft groeit enzo. Dus wat mij betreft terug naar RK en haar proza

OND

OND

04-02-2019 om 23:02

Als ik het even nalees

is het begonnen bij 53, mijn reactie waarin ik de bekrompen benepenheid van sommigen hier hekelde, zonder hen evenwel bij naam te noemen.
Diegenen die het schoentje paste hebben het aangetrokken en zijn beginnen zeuren, [zelfcensuur] Kaaskopje voorop (54).
Dan is de naam van mijn klaarblijkelijke landgenoot gevallen en Flavia heeft een oud bericht van forumbeheer gerecycleerd om te snoeven dat zij van meer wist. Dan zitten we al aan 61. Alison wou niet achterblijven en voegde er wat potjespsychologie met de diepgang van een soepbord aan toe (65).
Lente was er dan weer met enige instemming met een angel en ik weet zeker dat dat een bijl is daar in die hand achter haar rug.
Ginny Twijfelvuur gaf een kras staaltje projectie ten beste in 69.
Lou, in 70, wees erop dat "indruk maken" doorgaans (maar niet altijd!) positief geconnoteerd is. Yanea stelde zich erg OT vragen bij de relevantie van mijn bijdrage en Ginny Twijfelvuur antwoordde even OT met een hersenverlammende dooddoener.

Mooi, maar ik vind de schrijvelarijen van RK beter. Komt er een film van?
O, eer ik het vergeet: ik zie jullie ook heeeel graag!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.