Off-topic discussies
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

weekendje
18-06-2013 om 20:06
Alleen weg, waarheen?
Ik ga dit weekend van zaterdag op zondag oets in mn eentje doen, is het voornemen. Man blijft bij de kinderen.
Ik dacht eerst: ik ga mensen opzoeken, sociaal doen enz. Maar dan ben ik weer zo druk daarmee en ik wil even niet praten over probleemkind enz. Gewoon chillen.
Iemand ideeen? Niet te prijzig.. Misschien alleen kamperen? Of last minute een hotelletje in een stad? Iemand leuke ervaring/tips?
Bedankt alvast.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vic
22-06-2013 om 17:06
Excuus
Volgens mij heb je de hele week lopen zoeken naar een excuus om niet te gaan. Dat bedoel ik niet lullig, maar ik weet dat als je 'emmertje vol' is, je zelfs tegen leuke dingen opziet. En op die manier verandert er dus niets en wordt alles alleen maar nog zwaarder en moeilijker.

Temet
22-06-2013 om 21:06
O, en toch nog een tipje
hij was geloof ik nog niet langsgekomen: Hotel vd Werff op Schiermonnikoog. Niet in de zomervakantie, dan zit de halve grachtengordel daar heb ik me laten vertellen, maar buiten die periode is het erg leuk.
En op dat eiland zitten alle toeristen bij elkaar in en rond het dorp, maar eenmaal uitgewaaierd over strand, duin en kwelder vind je ze amper meer terug (tot je neerstrijkt bij de strandtent en dan weer mensen uit je hotel tegenkomt...)
Jammer dat het nu niet doorgaat. Volgende keer niet alleen plannen maar ook boeken, dan heb je al betaald en dan ga je ook (want nu ik Vics posting gelezen heb denk ik dat ze misschien wel gelijk heeft)
Beterschap!
Temet

weekendje
23-06-2013 om 00:06
Ja ok ok
Jullie hebben wrs wel een beetje gelijk.. Vanavond op de valreep met partner mee geweest naar een avond met bandje enz en daar knapte ik toch wel van op.
Met zorgenkind is het toch niet zo makkelijk om de boel de boel te laten, en geloof me, daar heb ik normaal gesproken echt geen probleewn mee.
Nuja, ik meld t wel als ik het ideale tripje daadwerkelijk geboekt heb! :)
Bedankt iig.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.