Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Tihama

Tihama

17-09-2015 om 22:09

Aanmelddraadje voor OO-meeting

Selfie

Selfie

09-01-2016 om 13:01

Selfie (ot)

Een selfie is een foto van *jezelf*. Lijkt me dat je ook zelf mag bepalen of je die al dan niet ergens op social media zet.

Lucerna

Lucerna

tuurlijk, maar...

...dan moet je er in dit geval dus wel voor zorgen dat er niemand anders bij op staat. Ook ik stel geen prijs op sociale media en ik vind het ook niet leuk als ik op mijn hoede moet gaan zitten zijn dat ik niet op foto's sta. Dus liever niet, met ieders welnemen.

Overigens kom ik ook gewoon als mezelf En wat ik aantrek, dat beslis ik wel ongeveer een kwartier voor ik de deur uit ga :)

Tonny

Tonny

Ga ik elk geval niet fohnen

Zelfs als de kapper het heeft gedaan zie je een uur later nauwelijks effect, en ik zie dat het regent.
Jurkje wordt het ook niet, voelt me te kil.

Ben ik nou de enige met de trein???

ijsvogeltje

ijsvogeltje

09-01-2016 om 14:01

onder welke naam?

Dames van de organisatie, onder welke naam zijn we bekend bij het restaurant? Kunnen we bij aankomst gewoon aangeven dat we voor de OOL-meeting komen? Of krijgen we dan niet-begrijpende blikken?

hahaha.

leuk, al die voorpret.....maar ik zit lekker al in de trein!

ingrid

Kaaskopje

Kaaskopje

IJsvogeltje

Gewoon 'ik ben er een van die 26', haha.

Hortensia

Hortensia

bijna klaar

Tot straks!
Zin in!

ijsvogeltje

ijsvogeltje

09-01-2016 om 15:01

Helaas, ik kom niet!

Oh, wat baal ik. Het is mij zojuist in mijn rug geschoten. Kan geen kant op.... Ik kom dus niet:-(

Tihama

Tihama

He wat balen ijsvogeltje

Ik stort je geld morgen terug

Tihama

Kaaskopje

Kaaskopje

jammer

Zo op de valreep, IJsvogeltje.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

09-01-2016 om 16:01

Kom ook met trein Tonny

Sterker nog. Zit nu in de Utrechtse Hema een gebakje weg te werken.
Zie jullie zo.

Katniss

Katniss

09-01-2016 om 16:01

Nog meer te vroeg?

Ik ben er al bijna. Vast de eerste? Ik twijfel of ik nog in de auto zal blijven zitten of alvast een kop koffie ga halen ;-)

Ben er zo

Ff nog parkeren

tonny

tonny

09-01-2016 om 22:01

allemaal bedankt! !

Kenfan en tihama, wat een leuke locatie hadden jullie gekozen! Was nog niet uitgepraat maar de gedachte aan bus trein metro bus deed me toch besluiten te vertrekken..volgende keer weer een meeting met facultatieve wandeling? Allemaal wel thuis en super dat zoveel van jullie even naar de fotootjes van Minimeisje kwamen kijken :)
Groetjes vanuit de trein!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

09-01-2016 om 23:01

Groetjes terug

En allemaal bedankt voor de gezellige avond! En erg leuk om nou ook eens beeld en geluid te hebben bij al die verhalen hier.

Egel

Egel

Ook bedankt!

Bedankt aan de organisatie en aan iedereen voor de gezelligheid!
Ik ben pas een kwartier weg. Erg leuk!!

Thuis!

Voetjes omhoog bij de haard die al aangemaakt was. T was echt heel leuk. Mooie mensen bij mooie verhalen! En lekker eten in mooi restaurantje! Ik heb nog lang getwijfeld maar ben toch blij dat ik gegaan ben.

Geweldig

Ik heb genoten, leuk om oude bekenden weer te zien, nieuwe gezichten te ontmoeten. Het eten was zooooooo lekker! Goed gekozen, bedankt!
En nu slapen!
Sini

Egel

Egel

wie o wie

Sinilind, nu heb ik een gezicht bij jou, erg leuk! Ja, nogal lekker eten!

Maar Dorry….met welke nick had je je dan aangemeld? Dat mag ik misschien niet vragen. Misschien een alternatieve nick…nou ja.
Ik miste Jippox. Of…?

Egel

Ik stond niet in het lijstje. Ben er op t laatst bijgekomen. Bedoel je dat?

Thursday Next

Thursday Next

10-01-2016 om 00:01

Ook weer thuis

lekker rustig op de weg en veel stoplichten al buiten werking, dus ondaks tegenwind toch maar ruim een uur gefietst.
Het was reuze gezellig! We kunnen volgende keer ook allemaal het goede voorbeeld van IngridT (en ...) volgen en blijven slapen.

Egel

Egel

10-01-2016 om 00:01

ja Dorry

Nu snap ik het Dorry, bedankt.

Jippox, je was er niet toch? Jammer!

Sportief ben je, Thursday Next!

Welterusten iedereen.

Kaaskopje

Kaaskopje

10-01-2016 om 01:01

Weer thuis

Net de trein gemist, maar daar liet ik mijn goede humeur niet door bederven. Het was gezellig en de hapjes waren heerlijk.

Nogmaals bedankt Sinilind, heerlijk luxe dat ik met je mee mocht rijden:-).

Hortensia

Hortensia

ook weer thuis

Wat was het gezellig, wat was het eten héérlijk, wat hebben we gelachen en ik herhaal maar weer: wat was het GEZELLIG!!!

Nu niet meer zo lang wachten voor de volgende meeting, hoor...!

Ik wil de organisatie bedanken voor hun geweldige inzet, het was perfect!
De mensen die er door omstandigheden niet bij konden zijn: jullie werden gemist!

Puck, bedankt voor het poolen!

En voor de debutanten: zie je wel dat we niet eng zijn...? :)

Lucerna

Lucerna

Ook thuis

Jongens, bedankt allemaal voor de gezelligheid. Man, wat kon ik dat goed gebruiken! Geweldig leuke locatie is dit, wat mj betreft volgende meeting daar zo weer.

Sinilind, mail me even, want ik heb je vest meegenomen. Kunnen we ruilen :-)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.