Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Tihama

Tihama

17-09-2015 om 22:09

Aanmelddraadje voor OO-meeting

Moeder

Moeder

07-12-2015 om 11:12

Facebookpagina

De meeting staat ook op de Facebookpagina van Ouders Online https://www.facebook.com/OudersOnline/?fref=nf Hopelijk komen er nog wat oude bekenden die nu niet meer (vaak) op het forum komen

Goed idee!

Ik zit zelf niet op facebook, maar ik juich alles toe dat kan helpen mensen over de streep te trekken om ook te komen!
Een meeting is in het begin wat wennen, maar we hebben allemaal 1 dingen gezamenlijk en dat is Ouders Online, dus er valt altijd en met iedereen over iets te praten. Oude en nieuwe draadjes, nicks en nickwissels, en je mag met elkaar delen wat je wil, niemand kijkt je erop aan als je niks wil zeggen over je persoonlijke leven, maar er zal ook niemand raar opkijken als je dat wel doet. Helemaal je eigen keus en ter plekke te bepalen. Kom gewoon, het is altijd gezellig (vast ook zonder Tinus...).

Steggel

Steggel

07-12-2015 om 23:12

aangemeld

Ik hoop dat het nog kan.
En idioot, maar ik vind het ook spannend.Ik schrijf altijd onder wisselde nicks- dus ben niet zo bekend. Zal vaker onder deze nick posten.

Reservering gemaakt zijn er nog dieetwensen?!?!?

Ik heb zojuist de reservering gemaakt, en het zou wel eens heel erg leuk kunnen worden. Binnenkort vinden jullie nadere informatie over plaats, tijd en kosten in jullie postvakje.

Als er nog speciale wensen zijn mbt tot het eten, diëten, allergieën, vegetarisch, mail dat dan ook even door naar [email protected] met de titel Dieetwensen (dat filtert wat makkelijker)

Gerdina

Gerdina

10-12-2015 om 09:12

Veel plezier allemaal

Ik ben naar de meeting in Zaltbommel geweest en vond het ook heel spannend. Ik werd thuis opgehaald door IngridT en Puck en het was gelijk al gezellig in de auto. Het valt allemaal echt reuze mee!

Puck

Puck

10-12-2015 om 14:12

wat een terughoudendheid Kenfan

"en het zou wel eens heel erg leuk kunnen worden" Natuurlijk wordt het geweldig leuk, geen twijfel over mogelijk

Puck

Puck

11-12-2015 om 18:12

testmail

Geen idee of je een reactie wilde, maar de testmail is aangekomen Tonny

Hortensia

Hortensia

11-12-2015 om 18:12

testmail

Wie 'm nog niet binnen heeft: check je spamfilter ;-)

Tonny

Tonny

11-12-2015 om 23:12

Mooi zo!

Ik zal ook eens bij mijn spam kijken want bij mij kwam ie niet binnen ;)
En nee hoef geen reactie hoor, ik heb alleen de BBC lijst gemaakt voor Kenfan en tihama. Kunnen zij de informatie verzenden!

Noet

Noet

12-12-2015 om 09:12

niks ontvangen :((

Niet in mijn gewone mail, en ook niet in mijn spam.....

ijsvogeltje

ijsvogeltje

12-12-2015 om 09:12

ik heb de mail wel ontvangen

ik heb de mail wel ontvangen, hier gaat het dus gied.

Katniss

Katniss

12-12-2015 om 10:12

Ik wel

Hier ging het goed.

Tonny

Tonny

12-12-2015 om 17:12

Ik zal nog e's kijken Noet

Wie weet heb ik me vergist. Bij voorbaat vast excuus.

Thursday Next

Thursday Next

12-12-2015 om 23:12

ontvangen

ik heb alle testmails netjes ontvangen en zit vol spanning te wachten op de echte mail!

Egel

Egel

12-12-2015 om 23:12

Nee, niet ontvangen, ook niet bij de spam. Zeker niet. Ik hoop dan dat de echte mail wel aankomt!

tonny

tonny

13-12-2015 om 00:12

egel

... wil je dan nog een keertje mailen naar [email protected]? Ik weet niet hoe het kan dat ik je mailadres over het hoofd moet hebben gezien - dus voor de zekerheid graag nog even een mailtje.

Rafelkap

Rafelkap

13-12-2015 om 06:12

gisteravond

nog een testmail, testmail 2. Is goed ontvangen!

Fransien

Fransien

13-12-2015 om 10:12

testmail

is hier beide keren goed aangekomen

Lucerna

Lucerna

13-12-2015 om 10:12

ik wel, luid en duidelijk

Ik heb er zin in!

Puck

Puck

13-12-2015 om 19:12

twee testmails ontvangen

Ik heb beide testmails ontvangen.... ben heel benieuwd naar de "echte mail"

Tihama

Tihama

13-12-2015 om 20:12

Jaja

komt snel. Hier dit weekend eerst verjaardag gevierd. Net concept opgesteld.

Ik wacht nu even de reactie af van mijn mede-organisatoren op mijn concept;-)

Egel

Egel

13-12-2015 om 20:12

mail gestuurd

Inderdaad nog geen testmails ontvangen, maar nu heb ik jullie gemaild. Ik hoop dat het goed gaat!

nou

Ik wacht in spanning. De testmails ontvangen, en de datum al weken geblokt in de agenda

Tihama

Tihama

14-12-2015 om 20:12

Mail verstuurd

Zojuist heb ik de mail met alle informatie verstuurd. Voor zover ik kan zien kloppen nu alle mailadressen, maar mocht je dus nog steeds niets ontvangen: mail dan nogmaals dan krijg je de mail alsnog

met vriendelijke groet

Tihama

Noet

Noet

14-12-2015 om 21:12

jaaaa, leuk

ziet er goed uit, ik ga de oppas maar eens regelen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.