Off-topic discussies
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Tihama
17-09-2015 om 22:09
Aanmelddraadje voor OO-meeting
Hoi
Ik begin een nieuw draadje.
Er zijn 3 forummers die me gemaild hebben dat ze graag mee willen organiseren, dus we kunnen van start.
Om te voorkomen dat we een geweldige leuke discussie gaan voeren over datum en locatie, heb ik het volgende voorstel:
1. Via een datumprikker ga ik peilen wat de beste datum is. Iedereen die graag mee wil kunnen beslissen over de datum stuurt uiterlijk 23 september een mailtje naar [email protected]
Ik stuur dan een datumprikker uit met een serie data naar iedereen die een mailtje heeft gestuurd. Op 3 oktober prik ik op basis van de resultaten van de datumprikker een datum.
Let wel: dat is alleen als je wilt dat jouw voorkeursdatum meeweegt. Je kunt dus daarna nog gewoon aanmelden voor de meeting, alleen staat dan de datum al vast.
Deze datum wordt dan bekend gemaakt in dit draadje.
2. Locatievoorstel is Utrecht (of vlakbij). Het moet nu eenmaal een beetje midden in het land en goed bereikbaar zijn.
3. Tussen 3 en 14 oktober is de tijd om je aan te melden. Datum en locatie zijn dan dus bekend.
4. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen bepalen we ergens half oktober een gelegenheid. Buffet voor een prettige prijs.
Ik heb er zin in!

dirksmama
16-10-2015 om 22:10
Ach wat jammer
Dan ben ik niet in het land. Was anders graag gekomen. Laatste keer dat ik meedeed gingen we struinen en gootspoken bekijken. Was erg gezellig toen!

IngridT
16-10-2015 om 23:10
Tonny..,
Ik ben er ook hoor! Had me al aangemeld voor de datumprikker- actie. Dus ik heem aan dat ik al automatisch op de lijst sta. Toch?
Ingrd

Sinilind
21-10-2015 om 09:10
ik ook
heb me per mail aangemeld maar geen antwoord op gekregen, maar dus Moi aussi!
Sini

Tihama
21-10-2015 om 21:10
KOmt helemaal goed
We zien alle aanmeldingen binnenkomen. Tonny verzamelt van tijd tot tijd even het lijstje.
Mooi dat het up gehouden wordt;-)
15 november is de deadline voor het aanmelden. Dus als we de spanning tegen die tijd opvoeren....

Hortensia
21-10-2015 om 21:10
tipje
Misschien is het handig om de mailers een soort van bevestiging te sturen om te laten weten dat hun mailtje in ieder geval ontvangen is ;)

IngridT
21-10-2015 om 22:10
Of ....
Hier af en toe even een update te plaatsen met de deelnemerslijst..........
Ingrid

tonny
22-10-2015 om 12:10
mailbox bekeken
Aanmeldingen OO-meeting zaterdag 9 januari 2016
Tihama
Ginny Twijfelvuur
Kaatje Heksenvet
Tonny
Engeltje
Noet
Hortensia
Joppox
Inanna
Lucerna
Puck
Katniss
Egel
Lynna
IngridT
Sinilind
Fransien
Wie vergeet ik? En wie komen er nog meer?
We missen er nog een heleboel hoor, en Tihama zal heus een locatie vinden waar we allemaal relaxed in passen!

Adriënne
23-10-2015 om 12:10
Jammer dat
Jammer dat Onno er niet bij staat. Een uitgelezen kans voor hem.

Fransien
23-10-2015 om 16:10
Proest
Die overleeft het niet met zoveel kritisch kijkende moeders om hem heen. Die heeft bewondering en geloof nodig, anders werken zijn trucjes niet.

Lucerna
26-10-2015 om 14:10
We laten het niet zomaar wegzakken... Wie twijfelt nog? Aanmelden, je kunt het!

Tihama
31-10-2015 om 14:10
Nog 2 weken
En dan ga ik tellen voor hoeveel mensen ik een plek moet zoeken....dus....

tonny
04-11-2015 om 21:11
een goeie start
Januari is een erg leuke maand voor een gezellige ontmoeting! Dé start van 2016!

Puck
09-11-2015 om 11:11
Nog even
Alle twijfelaars: kom, zet je twijfels aan de kant en doe t gewoon. Echt, in de praktijk blijkt het 1000% mee te vallen en helemaal niet eng te zijn. Ook voor de anderen die zich nog niet opgegeven hebben: het kan nog....
Persoonlijk vind ik t jammer dat Temet niet op de lijst staat, die had ik heel graag IRL willen bedanken voor alle steun en adviezen die ze me gegeven heeft.

tonny
09-11-2015 om 12:11
jullie zijn me allemaal lief, in alle veelkleurigheid
En ik wil in het bijzonder nog even Skik uitnodigen!! Lijkt me zo leuk je te spreken.
Kenfan, kom! Breng onze andere (bloggende) keukenprinses mee. En nog wat mensen die in de loop der tijd afhaakten.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.