Huisdieren Huisdieren

Huisdieren

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Baasje

Baasje

17-03-2019 om 13:03

Honden co-baasjesschap

Angela67

Angela67

19-03-2019 om 08:03

Baasje

Je klinkt een beetje verongelijkt, maar in je laatste posting schrijf je het zelf, niemand lijkt het nodig te hebben.
Tijd om creatief out of the box(er) te gaan denken of een kat nemen 😉.
Gr Angela

Tijgeroog

Tijgeroog

19-03-2019 om 08:03

Waarom andersom?

Als er wel mensen te vinden zijn die jullie toekomstige hond wil opvangen op de dagen dat jullie werken, in plaats van mensen die hun hond bij jullie brengen op de dagen dat jullie niet werken, waarom wil je dat dan niet? Het verschil is dat jullie dan verantwoordelijk zijn en zeggenschap hebben, maar als je graag een dier wil hebben lijkt dat me eigenlijk alleen maar fijn.

Woef

Woef

19-03-2019 om 11:03

Inderdaad

Als je het zo niet krijgt na 2 jaar, waarom dan geen oppas? Dan houd je zelf de regie over medische en andere zaken en bestaat er nooit onduidelijkheid.

DOGGIE

DOGGIE

19-03-2019 om 18:03

Waar woon jij?

Ik ken iemand die daar misschien interesse zou hebben, in Noord-Holland. Heeft al een hond maar door allerlei veranderingen in levensomstandigheden vaak oppas nodig voor de hond, meestal weekend + maandag of vrijdag + weekend. Hond is een lieve gecastreerde reu van 3 jaar.
Doggie

Baasje

Baasje

19-03-2019 om 18:03

Wij wonen in NH maar NH is nogal groot. Kun je mij mailen via forumbeheer?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.