Huisdieren Huisdieren

Huisdieren

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Merel

Merel

19-10-2020 om 20:10

Eet jullie kat/poes ook zo slordig?

Wilgenkatje

Wilgenkatje

23-10-2020 om 18:10

leuke vraag!

Toen ik 'm las dacht ik meteen aan een kat met een servet om en bestek in beide voorpootjes!

strontslachtoffer

strontslachtoffer

24-10-2020 om 16:10

en katteneigenaren

maken jullie je er ook wel eens druk over of jullie katten slordig poepen? Nee, he, want dat kan niet schelen: daar hebben jullie geen last van want dat doen ze bij de buren in de tuin!!!

Pirata

Pirata

24-10-2020 om 16:10

Ga eens weg

Zeg, ga eens een ander topic verzieken...

ElenaH

ElenaH

24-10-2020 om 17:10

Integendeel

'maken jullie je er ook wel eens druk over of jullie katten slordig poepen? Nee, he, want dat kan niet schelen: daar hebben jullie geen last van want dat doen ze bij de buren in de tuin!!!'

Zeker wel! Ik heb mijn kat geleerd om letters te poepen in het lettertype Comic Sans. Hij poept maar 1 letter per dag, dus je moet alles wel 5 dagen laten liggen om het hele woord te lezen. Meestal houdt hij het bij 'hallo', maar soms poept hij 'groet' of 'kusje'.

juf Ank

juf Ank

25-10-2020 om 16:10

strontslachtoffer

Ik vind het superknap Elena!! ;-)

Zo wat een frustratie

Ik maak me wel druk hoor hoe slordig die van mij poepen. Die van mij doen dat namelijk allemaal op de kattenbak die ik elke dag meerdere schep.............

Hahaha Elena, die kat van jou hoort dus niet bij het niet-snuggere soort *gier*

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.