Huis, Tuin en Keuken
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Savon
14-05-2020 om 10:05
Wie stuurt mijn dochter een kaartje?
Een berichtje onder mijn oude naam, misschien weten sommigen dan nog wie ik ben van lang geleden. Inmiddels ben ik vier nicknames verder
Mijn dochter van 11 jaar wordt maandag geopereerd aan haar rug. Ze heeft een stijve bocht van 88 graden in haar rug. Het wordt een hele grote operatie. Normaal gesproken zou er bezoek komen natuurlijk, ze ligt in elk geval een week in het ziekenhuis. Maar nu mag dat niet. Ik blijf dag en nacht bij haar en mijn man mag één keer per dag langskomen.
Ik zou het zo fijn vinden als er mensen een kaartje naar haar zouden sturen, zodat ze echt heeeeeeel veeeeeeeel kaarten krijgt. Ze is geen meisje-meisje, houdt niet van roze barbiegedoe. Ze houdt van stoere dingen, dieren (vooral honden) en Pokémon.
Wie zou haar blij willen maken met een kaartje? Het mag naar ons huisadres (dat vind ik best eng hoor om zo openbaar te worden). Mijn e-mail is [email protected], ik stuur je dan ons adres.
En willen jullie duimen maandag? Ik vind het zo eng.

Mijntje
30-07-2020 om 09:07
vooruit
Het is nog heel erg wennen en ze is er nog lang niet, maar het gaat gelukkig wel de goede kant op en jullie kunnen weer vooruit kijken. Fijn om te horen.
Heel veel sterkte de komende tijd met haar verdere herstel!

Ysieux
30-07-2020 om 19:07
Bedankt voor je update
Bedankt voor je update.
Goh, wat een pittig herstel, hard werken.
Veel bewondering voor jullie!

Juline
01-08-2020 om 21:08
Kaartjes
Fijn dat het al zoveel beter gaat. Ben je al door de kaartjes heen? Is er behoefte aan meer? Ik stuur met liefde nog een kaartje!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.