Huis, Tuin en Keuken
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Savon
14-05-2020 om 10:05
Wie stuurt mijn dochter een kaartje?
Een berichtje onder mijn oude naam, misschien weten sommigen dan nog wie ik ben van lang geleden. Inmiddels ben ik vier nicknames verder
Mijn dochter van 11 jaar wordt maandag geopereerd aan haar rug. Ze heeft een stijve bocht van 88 graden in haar rug. Het wordt een hele grote operatie. Normaal gesproken zou er bezoek komen natuurlijk, ze ligt in elk geval een week in het ziekenhuis. Maar nu mag dat niet. Ik blijf dag en nacht bij haar en mijn man mag één keer per dag langskomen.
Ik zou het zo fijn vinden als er mensen een kaartje naar haar zouden sturen, zodat ze echt heeeeeeel veeeeeeeel kaarten krijgt. Ze is geen meisje-meisje, houdt niet van roze barbiegedoe. Ze houdt van stoere dingen, dieren (vooral honden) en Pokémon.
Wie zou haar blij willen maken met een kaartje? Het mag naar ons huisadres (dat vind ik best eng hoor om zo openbaar te worden). Mijn e-mail is savon321@hotmail.com, ik stuur je dan ons adres.
En willen jullie duimen maandag? Ik vind het zo eng.

MoederMop
25-06-2020 om 13:06
Fijn, eerste goede stap
Fijn dat het onder narcose brengen rustig is gegaan. Ik duim hard mee.

Savon
25-06-2020 om 17:06
Nog niet klaar
Het is een hele lange dag, gelukkig is het koel hier. Dochter is nog op ok, maar alles schijnt goed te gaan. Ik hou mezelf voor dat het grootste deel van de tijd er op zit. Maar wat een dag, vanaf 08.00 uur op ok.

Juline
25-06-2020 om 18:06
Sterkte
Wat een dag, zo lang wachten... Mijn duimen draaien voor jullie dat de operatie slaagt.
Juline

40er
25-06-2020 om 19:06
Savon
Ach jeetje meid, wat een lange dag voor jullie! Ik kan me zo indenken dat je vandaag 10 jaar ouder bent geworden! Ik vond toen 2 uurtjes al een drama!
Sterkte!

MoederMop
25-06-2020 om 20:06
O wat een lange tijd!
Hopelijk zit het er nu op en is het goed gegaan.

Savon
25-06-2020 om 21:06
Update
Om 18.45 uur was ze op IC. Ik was er vlak daarna.
Wat ik niet met jullie gedeeld heb is dat ik om 11.00 uur gebeld ben dat ze gingen snijden, maar dat ze weer het signaal naar haar benen kwijt waren. Niet het gevoel, wel de motoriek. Toch hebben ze in overleg met de neurochirurg besloten door te gaan. Niet opereren was ook geen optie, zeker niet na alle voorbereidingen. Ik heb het alleen mijn man verteld, verder niemand. Gaandeweg de operatie kwam het signaal soms wel terug begreep ik. Het maakte de dag extra spannend, maar dochter kan haar benen en armen gewoon bewegen. We kunnen richting herstel!

Aagje Helderder
25-06-2020 om 22:06
Och
Wat goed om van je te horen. Wat een spanning en wat fijn dat het nu achter de rug is. Als verstokte kaarsjesbrander heb ik vandaag een kaarsje voor haar aangestoken.
Sterkte deze komende nacht voor je meisje en jullie. 🔥🔥🔥🔥

Jippox
25-06-2020 om 22:06
Jeetje
Wat een zorgen en angst. Maar alle hoop op een goede uitkomst! Heel veel sterkte de komende nacht. En probeer zelf wat te slapen!

Flavia
25-06-2020 om 23:06
Pfffff
Tjemig zo'n bericht maakt het nog veel spannender en de dag nog veel langer.
Gelukkig ziet het er goed uit.

MoederMop
25-06-2020 om 23:06
Heel veel kracht gewenst
Om goed te herstellen.
Wat een spanning, wat een beslissing die je opeens moet nemen.

Tine Winkel
26-06-2020 om 08:06
blij dat het achter de rug is
ik kan me voorstellen dat je blij bent dat het achter de rug is. Wat zal jij in spanning hebben gezeten, met die extra informatie. Sterkte de komende tijd, voor je dochter en je gezin.

Zeetakje
26-06-2020 om 09:06
Savon
Pfff...wat een spanning. Hopelijk hebben jullie een beetje kunnen slapen. En wat fijn dat het erop zit. Heel veel sterkte met het herstel.

Marinade
26-06-2020 om 10:06
Pfff
Wat jullie moeten doorstaan aan angst en zorg, en je dappere dochter vooral. Zo goed om te horen dat de operatie geslaagd is. Op naar herstel.

Dymphne
26-06-2020 om 11:06
Sterkte
Veel sterkte voor haar en jullie. Hopelijk hebben jullie vannacht ook nog wat kunnen slapen. Is ze al aanspreekbaar? Hopelijk heeft ze al wat praatjes .

Savon
26-06-2020 om 12:06
Update
Ze is nog niks waard, is doodmoe en slaapt vooral. Morgen mag ze waarschijnlijk terug naar haar kamer. Tussen de slaapjes door is ze wel aanspreekbaar, maar alles gaat vertraagd.
Er zijn wat zorgen over haar kussen wat steeds nat is. Ze hebben de gaatjes van de kroon net gehecht (i.p.v. pleister) en bed verschoond. Maar het werd vrij snel daarna weer nat. We gaan nu kijken of het zweet is (ze heeft een bos krullen, wel ingevlochten) of hersenvocht. Ik ga uit van het eerste, omdat ik dat wil.
Ik heb vannacht in het ziekenhuis geslapen, dan bleef ik dicht bij haar. Ik was zo moe dat ik als een blok geslapen heb.

MoederMop
26-06-2020 om 13:06
Nat kussen
Daar krijg je wel een knoop in je maag van. Ik hoop met je mee dat het zweet is wat niet gek is met deze temperaturen.

Biebel
26-06-2020 om 13:06
Een nat kussen. Mogelijk hersenvocht. Ik weet niet of je nog weet wie ik ben (van alle mails), maar dit klinkt me zo ongelofelijk bekend akelig in de oren en rakelt echt een privé trauma op.
Hersenvocht herkennen ze overigens wel heel snel, heeft een specifieke kleur en uitstraling. Ik duim zo verschrikkelijk hard voor je dat het dat niet is.

Pennestreek
26-06-2020 om 15:06
Jeetje wat een achtbaan voor jullie!
Het ging en gaat dus weer niet echt van een leien dakje bij haar. Wat naar voor jullie! Ik hoop dat het vocht gewoon zweet is, als we met zijn allen duimen zal dat hopelijk effect hebben .
Sterkte weer/nog!

40er
26-06-2020 om 15:06
Wat spannend zeg! Hopelijk goed nieuws!! Ik ga in elk geval met pennestreek mee duimen!

Sinilind
26-06-2020 om 18:06
Jeetje van een marathon operatie is het geweest. Ik duim mee voor gewoon zweet. Veel sterkte de komende dagen
Sini
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.