Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Wie stuurt mijn dochter een kaartje?

Wilgenkatje

Wilgenkatje

18-05-2020 om 14:05

Pfoe,dat is een nare wending

Dat hadden jullie nooit gedacht :((.

Emotieloos, ja daar kan ik me iets bij voorstellen. Dit is een hele draai om te maken. Veel sterkte ( en mijn kaartje was onderweg naar het ziekenhuis...)

Mijntje

Mijntje

18-05-2020 om 14:05

opkikker

Oooooo wat moeilijk! Dat wordt wel heel erg schakelen weer, voor je dochter, voor jullie allemaal. En de tweede keer wordt het NOG spannender, dan het al was..
Hopelijk duurt dat niet lang meer. Voor nu maar genieten van het 'geen ziekenhuiseten' en koop maar een ijsje voor de schrik.

Kaartje is al onderweg, maar jullie kunnen nu ook wel een opkikker gebruiken!

Och nee

ik hed je net een mailtje gestuurd dat ik haar een kaart ging sturen. Wat naar dat het niet door kan gaan maar met zo iets willen de artsen natuurlijk geen enkel risico lopen. Ik wens jullie veel sterkte (en wil wel een extra kaartje sturen voor de schrik)
Sini

Pennestreek

Pennestreek

18-05-2020 om 15:05

dat is een enorme teleurstelling, en een hele extra zorg. Maar wel goed dat ze hebben besloten om te stoppen. Nu even rustig bijkomen. Verwen jezelf en je dochter maar even extra.

Klaartje

Klaartje

18-05-2020 om 15:05

Jeetje

Wat een teleurstelling. Natuurlijk willen ze geen extra risico lopen, maar dit is wel een grote tegenvaller.

Wat een teleurstelling dat het niet door kon gaan. Sterkte!

Wat jammer

Wat jammer dat er problemen optraden, maar op extra complicaties zit je ook niet te wachten. Ik hoop dat ze voor de volgende keer goed weten hoe ze het aan kunnen pakken.
Dat emotieloze snap ik, of misschien ook verbaasd zijn dat er iets gebeurt waar je je niet op had ingesteld.
Heel veel sterkte allemaal met verwerken en instellen op "nog een keer".

Sterkte!

Wat naar voor jullie!
Heel veel sterkte!

Sterkte

dat was idd vandaag niet de verwachting

40er

40er

18-05-2020 om 20:05

Bah, wat vervelend zeg (zachtjes uitgedrukt) Hopelijk kan het snel wel doorgaan! Sterkte voor nu voor jullie allemaal!

rutiel

rutiel

19-05-2020 om 13:05

Wat naar om te horen. Al die spanning voor niets... kan me voorstellen dat je even weer alles op een rijtje moet krijgen. Ook van mij veel sterkte voor jullie allemaal!

Hoe is t nu?

beetje gezakt?

Savon

Savon

19-05-2020 om 18:05 Topicstarter

Update

Ik zie nog wat mails die ik niet beantwoord heb, dat ga ik morgen doen. Het is geen desinteresse maar ik ben een beetje moe (ahum, een beetje heel veel).

We zijn gisteren thuisgekomen en vanochtend voor 9 uur belde de arts mij al, er heeft gisteren al met diverse ziekenhuizen overleg plaatsgevonden. Het probleem bij dochter zit dus in het ruggenmerg, dat is bij haar blijkbaar zo gevoelig dat bij het minste uitrekken de signalen naar haar benen niet goed doorgegeven worden.

Het plan is nu om haar 2 weken in het ziekenhuis op te nemen, ze krijgt dan weer dat ding op haar hoofd geschroefd en met een soort katrol en gewichten gaan ze dan heel langzaam haar een beetje uitrekken, steeds een beetje verder. De verwachting is dat haar ruggenmerg dat wel aankan en dat ze een maximaal resultaat behalen bij de operatie die direct na die 2 weken volgt. Dus 2 weken rekken, operatie, week tot 10 dagen ziekenhuis. In totaal zijn we dan 3 weken onder de pannen in het ziekenhuis. Het is nu de vraag of we dat in het Sophia in Rotterdam gaan doen of in Utrecht. De operatie is sowieso in Rotterdam. Utrecht heeft alles in huis, maar is gelukkig bereid het uit te lenen aan het Sophia. Dan moeten er alleen verpleegkundigen geïnstrueerd worden. Wij hebben aangegeven dat we met allebei akkoord gaan, maar ik hoop dat het vooral snel is.

We willen het beste voor haar en dat is dit, maar ach wat vind ik het vreselijk. Mijn spring in het veld die dan zo lang toch flink beperkt is. Ik heb het haar verteld en ze keek me alleen maar aan. Toen ik vroeg wat ze er van vond zei ze alleen maar: het moet maar. Wat een prachtkind heb ik toch, wat is ze dapper!

Het wachten is nu op de oproep en dat zou zo maar direct volgende week al kunnen zijn.

Vandaag kwamen er weer 39 kaarten binnen! Wat veel, ze gaan allemaal in een mooie doos en die gaat mee als we weer naar het ziekenhuis moeten. Ook kwam er een ballon met een kikker er op, maar zonder naam. Geen idee van wie ze dat gekregen heeft, maar hij hangt aan haar bed.

Toppunt van opgehokt

Twee weken bed liggen terwijl je langzaam wordt uitgerekt, terwijl je een spring-in-het-veld bent, och arme! Heel veel sterkte en dat het dan ook gelijk goed gaat! Ik duim op volle kracht verder, eerst voor dat je in Rotterdam terecht kan, in de buurt en geen verkassen.

Jeetje....

Wat een beproeving voor haar. Fijn dat er duidelijkheid is maar inderdaad wat lang, 3 weken + in het ziekenhuis.
Kaart is gekocht, ga ik morgen sturen.
Sini

Misdreavus

Misdreavus

19-05-2020 om 19:05

ach nee toch

Oh nee, wat ellendig voor je dochter. Zo lang in het ziekenhuis, ik hoop dat het in ieder geval snel kan plaatsvinden en dat het herstel zo snel mogelijk zal gaan.
Hele veel sterkte jullie allemaal.
Ik blijf duimen.

40er

40er

19-05-2020 om 20:05

Ach jeetje

Wat een procedure word dat zeg! Ik hoop zo voor haar dat het allemaal gaat lukken! En ik hoop dat ze dan ook heel veel kaarten mag krijgen!
Hopelijk hebben jullie snel zekerheid over wanneer en waar!

Mijntje

Mijntje

20-05-2020 om 13:05

dappere dochter

Wat een zorgen allemaal... En wat een dappere dochter hebben jullie!! Heel veel sterkte!!!

Elisabeth

Elisabeth

20-05-2020 om 20:05

veel sterkte

Via de mail even contact gehad ivm sturen kaartje. Las dat je een update had geplaatst. Dit is wel heel heftig voor jullie dochter en jullie. Het in het ziekenhuis liggen en dan op die manier aan bed gekluisterd zijn voor een kind. Ook voor jullie als ouders zwaar...
Hoop dat de behandeling zijn vruchten af gaat werpen zodat de operatie zonder verder problemen plaats kan vinden. Al met al een hele spannende tijd voor jullie ook omdat je nog niet weet wanneer en waar het plaats gaat vinden. Ik wens jullie veel sterkte met alles.

Emmawee

Emmawee

20-05-2020 om 23:05

Hè bah

Wat een naar bericht. Heel veel sterkte voor jullie, Savon.

Sanne

Sanne

25-05-2020 om 16:05

Hoe is het?

Hoi Savon,
hoe is het nu met jullie en vooral met je dochter? Ik moet steeds aan jullie denken, vind het zo rot voor jullie meisje. Hopelijk is er inmiddels wat meer bekend?

Savon

Savon

26-05-2020 om 22:05 Topicstarter

Een nieuwe datum

Vandaag hebben we de nieuwe data gekregen: donderdag 11 juni krijgt ze het kroontje en 25 juni de rugoperatie. Gelukkig in Rotterdam allebei.

Dochter is vooral blij dat ze nu naar school kan, daar geniet ze zo van.

Ik probeer maar even de komende twee weken gewoon te gaan doen. De laatste week had ik een beetje ik-sta-op-punt-van-bevallen-idee. Gek hè, maar ik zat op iets te wachten wat maar niet kwam. 23 jaar geleden mijn oudste kind (die kwam 15 dagen na de uitgerekende datum) en nu een telefoontje.

Er komen nog steeds kaartjes binnen, de la is bijna vol, ga ik een andere verstopplek zoeken :)

Weer wat om in spanning naar uit te zien

Fijn dat je dochter zo geniet van school.
En wat al die kaartjes betreft, kijkt je dochter nooit in de brievenbus, begint het niet op te vallen dat de postbode vaker wat in de bus stopt dan normaal?
Maar goed dat je dochter naar school is dan, kan de postbode onbekommerd langskomen!

Heel veel sterkte met wachten voor de nieuwe datums...!

Savon

Savon

27-05-2020 om 07:05 Topicstarter

Over de brievenbus

De post komt hier altijd rond een uur of 5 in de middag. Meestal sta ik in de keuken rond die tijd en dochter mag vanaf 16.00 uur beeldschermen en dat doet ze het liefst op haar eigen kamer boven. Ik kan het dus echt ongezien wegsluizen!

Sanne

Sanne

27-05-2020 om 11:05

wat fijn

Wat fijn dat er een nieuwe datum is, daar kunnen jullie dan weer langzaam naar toe leven. Ik ben heel benieuwd naar de reactie van je dochter als ze die stapel ziet. En wat geweldig dat zoveel mensen kaarten hebben gestuurd!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.