Huis, Tuin en Keuken
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Savon
14-05-2020 om 10:05
Wie stuurt mijn dochter een kaartje?
Een berichtje onder mijn oude naam, misschien weten sommigen dan nog wie ik ben van lang geleden. Inmiddels ben ik vier nicknames verder
Mijn dochter van 11 jaar wordt maandag geopereerd aan haar rug. Ze heeft een stijve bocht van 88 graden in haar rug. Het wordt een hele grote operatie. Normaal gesproken zou er bezoek komen natuurlijk, ze ligt in elk geval een week in het ziekenhuis. Maar nu mag dat niet. Ik blijf dag en nacht bij haar en mijn man mag één keer per dag langskomen.
Ik zou het zo fijn vinden als er mensen een kaartje naar haar zouden sturen, zodat ze echt heeeeeeel veeeeeeeel kaarten krijgt. Ze is geen meisje-meisje, houdt niet van roze barbiegedoe. Ze houdt van stoere dingen, dieren (vooral honden) en Pokémon.
Wie zou haar blij willen maken met een kaartje? Het mag naar ons huisadres (dat vind ik best eng hoor om zo openbaar te worden). Mijn e-mail is savon321@hotmail.com, ik stuur je dan ons adres.
En willen jullie duimen maandag? Ik vind het zo eng.

Savon
16-05-2020 om 12:05
Pennestreek
Hier was het altijd zo, ik herinner me nog verschillende mensen. Maar ik heb nooit eerder om een kaartje gevraagd, ik stuur wel, maar voor jezelf (nou ja, dochter) vragen, daar moest ik even over nadenken.
Er is een groot verschil tussen een kaartje sturen of binnen een dag 50 mails krijgen van mensen die je adres vragen. Dat raakt hoor.

Ad Hombre
16-05-2020 om 20:05
Klaartje
"Dat komt ervan als het via de gsm gaat. Auto correct...."
Dat kan gewoon uit hoor.
Zo moeilijk is dat niet.

Chiquita
16-05-2020 om 23:05
Savon en dochter: we horen graag hoe t hart. Mss later een foto van alle kaarten?

Egel
16-05-2020 om 23:05
gemaild
Ik heb ook een mail gestuurd vanavond....
het moet geen dagtaak voor jou worden om al die mailtjes te beantwoorden!
Zin om een kaart uit te zoeken hoor!
Sterkte,
groeten, Egel

Savon
17-05-2020 om 00:05
het is geen dagtaak hoor! Het is hartverwarmend om iedere mail binnen te krijgen! Ik ben niet van de standaard-antwoorden en ik vind dit contact zo met jullie fijn. Wil ik niks zeggen, zeg ik niks. Nu klets maar zo'n beetje tegen jullie aan.
Ik moet nog van alles doen voor we morgenavond naar het ziekenhuis gaan, maar ik stel uit, komt morgen wel. Beetje struisvogelpolitiek. Maar ja, ik ben maandag toch weer hier thuis. Als dochter eenmaal in de ok is kan ik daar niks. Ik wil niet in mijn eentje de hele dag in haar ziekenhuiskamer zitten, dan word ik gek natuurlijk. Ik ben binnen een half uur in het ziekenhuis. Ze hebben liever dat ik rond half 6 maandagavond in het ziekenhuis ben, dan ben ik al heel ruim op tijd, is ze waarschijnlijk nog niet eens op de ic .
Natuurlijk komt er een foto ergens van alle kaarten. Er liggen er al wat in de kast stiekem, nu is het nog te vroeg om te geven. Dochter deed vandaag een beetje of er niks was, zat lekker te lego-en en ging zonder gedoe naar bed. Ik merk dat ik haar een beetje laat, geen schermtijden en zo, laat maar even. Ze mocht uitkiezen wat we morgen gaan eten, dus dat wordt patat. Ik had ook niet verwacht dat ze bloemkool zou kiezen ;)

@nnemoon
18-05-2020 om 07:05
Savon
Heel veel succes vandaag met de operatie van je dochter. Weet dat we met zijn allen aan je denken en voor haar duimen!

Jippox
18-05-2020 om 09:05
sterkte
vandaag. Wat zal het een lange dag voor je zijn. Ik hoop dat je een goede klus hebt bedacht om de tijd door te komen.
En vooral hoop ik dat de operatie voorspoedig verloopt en je dochter snel opknapt. Hou je maar taai!!

Pirata
18-05-2020 om 09:05
Succes
Veel sterkte met nagelbijten. Hopelijk gaat het allemaal naar wens, het klinkt als een zware operatie.

Mijntje
18-05-2020 om 10:05
mail gekregen!
Ik heb je mail gekregen. Ik ga straks een kaartje kopen en posten. Heel veel sterkte vandaag en de komende tijd!
p.s. met hotmail hoor ik wel vaker gedoe

Savon
18-05-2020 om 11:05
Wat lief
allemaal, echt het doet goed. Ik probeer de minuten vooruit te kijken, maar het lukt niet die tijd sneller te laten gaan.

Lilian1
18-05-2020 om 11:05
Savon
hard poetsen of zoiets etc helpt, anders kruipt de tijd. In de tijd dat mijn zoon zijn hartoperatie kreeg zaten we in t RMD huis,ik heb heel de tuin onkruidvrij gemaakt tot ze belden...toen alles laten vallen

Savon
18-05-2020 om 13:05
Afgebroken
Operatie is afgebroken. Tijdens de voorbereiding waren er problemen met de zenuwbanen naar haar benen. Ze hebben alles geprobeerd, maar hebben besloten te stoppen. Ik ben nu bij haar, ze kan haar benen bewegen gelukkig, dat wordt vandaag in de gaten gehouden en dan mag ze vanmiddag mee naar huis. Er wordt overlegd met alles en iedereen en dan moeten we nog een keer.
We gaan alle kaartjes verstoppen voor de volgende operatie.
Ik ben geloof ik nu emotieloos.

Lilian1
Och jee Savon
Wat een schrik!!
Kan me voorstellen dat je er zo van schrok.
Ik laat t kaartje hier liggen en hoop dat het snel met andere verdere onderzoeken wel door kan gaan.
xx

Tine Winkel
oh Savon
Dat is echt balen! Zo naar toe geleefd, op voorbereid. Sterkte!

Anneque
18-05-2020 om 14:05
Jemig!
Wat ontzettend naar...en nu moet ze alles weer opnieuw. Weer die voorbereiding, de spanning. Arm meiske.
Zal het kaartje voor haar bewaren.
Echt heel rot voor jullie dit.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.