Huis, Tuin en Keuken
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Savon
14-05-2020 om 10:05
Wie stuurt mijn dochter een kaartje?
Een berichtje onder mijn oude naam, misschien weten sommigen dan nog wie ik ben van lang geleden. Inmiddels ben ik vier nicknames verder
Mijn dochter van 11 jaar wordt maandag geopereerd aan haar rug. Ze heeft een stijve bocht van 88 graden in haar rug. Het wordt een hele grote operatie. Normaal gesproken zou er bezoek komen natuurlijk, ze ligt in elk geval een week in het ziekenhuis. Maar nu mag dat niet. Ik blijf dag en nacht bij haar en mijn man mag één keer per dag langskomen.
Ik zou het zo fijn vinden als er mensen een kaartje naar haar zouden sturen, zodat ze echt heeeeeeel veeeeeeeel kaarten krijgt. Ze is geen meisje-meisje, houdt niet van roze barbiegedoe. Ze houdt van stoere dingen, dieren (vooral honden) en Pokémon.
Wie zou haar blij willen maken met een kaartje? Het mag naar ons huisadres (dat vind ik best eng hoor om zo openbaar te worden). Mijn e-mail is [email protected], ik stuur je dan ons adres.
En willen jullie duimen maandag? Ik vind het zo eng.

Savon
Machteld
Ik ben zo`n sukkel met mail en zo. Zou jij even kunnen kijken of je mijn mail hebt ontvangen? Ik zie het niet in mijn verzonden items namelijk.

Savon
haha
Dat is knap van mij Ik heb er speciaal een nieuw e-mailadres voor aangemaakt, maar toen ik het wilde versturen kwam er heel groot in het rood te staan "MISLUKT". Bleek ik nog iets te moeten activeren. Fijn dat het gelukt is, maar één kaartje van jou is al heel lief hoor!

Pennestreek
14-05-2020 om 19:05
Savon
Ik heb nog geen mail ontvangen, wil je het nog eens proberen? Nee, hij zit niet in de spam...

Savon
14-05-2020 om 20:05
O jee
Bij mij staat alles op verzonden. Ik kan nu geen namen noemen natuurlijk, maar iemand met initialen S.A. heeft ook weer gereageerd op mijn bericht met adres. Die kwam dus wel goed aan.

Savon
14-05-2020 om 20:05
Hé
Ooo, wacht even, sommige berichten komen in mijn inbox en sommige in mijn spam. Ik ga nog een heleboel keer mijn adres doorgeven, daar word ik blij van!!!!@@

Larisse
14-05-2020 om 22:05
leuk!
Ik heb je net gemaild.
Ook van een hotmail adres, gaat bij jou hopelijk wel goed, maar komt normaal vaak in de spam.
Veel sterkte voor jullie. Spannend allemaal.
Leuk idee hoor, hopelijk krijgt ze heeeeel veel kaarten! En helpt dat met haar herstel.

Niny
15-05-2020 om 12:05
Ik stuur ook een kaartje!
Ik stuur je een mailtje. Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
Groeten,
Niny

Chiquita
15-05-2020 om 15:05
zojuist
mailtje naar je gestuurd. kom maar op met je adres voor je stoere meid

Savon
15-05-2020 om 16:05
Hanny61
Ik heb jou gemaild maar ik kreeg iets terug over afwezigheid.
Mag ik gelijk even zeggen dat ik écht heel ontroerd ben hoeveel mails ik heb gekregen. Dank, dank, dank. Echt.

Larisse
16-05-2020 om 10:05
Hoe gaat het met je dochter in aanloop naar de operatie?
En zijn er al kaarten binnen?😉
Van mij komt er nog aan.

Savon
16-05-2020 om 11:05
O help
nu hebben ze mijn mail geblokkeerd: teveel ongewenste activiteit zeggen ze. Ik had speciaal een nieuw e-mailadres aangemaakt (ik was zo trots dat me dat gelukt was ), vinden ze dat na 2 dagen verdacht. Pffff. Verificatiecode lukt niet, daarvan zeggen ze dat ik het morgen moet proberen. Als het morgen niet lukt, maak ik maar weer een ander adres.
Dus jouw mail blijft nog even hangen ergens in het luchtledige Mijntje, sorry.
Larisse jij vroeg hoe het met dochter ging. Het wisselt heel erg, soms is ze heel stoer (het moet gebeuren, ik ben dapper), soms heel verdrietig (waarom ik weer), soms boos (ik ga gewoon NIET naar het ziekenhuis). Alle emoties komen langs. We hebben net het pijnpaspoort van het ziekenhuis ingevuld en nu zit ze lekker te lego-en. Ze gaat ook "gewoon" doen, wij hebben het steeds in ons achterhoofd, maar zij niet lijkt het. Ik merk zelf dat ik zo moe ben van alle emoties, ik slaap als een blok. Dat is wel fijn, ik ben een slechte slaper, maar ben ik echt heel ver weg 's nachts.
Gister kwam er al post, die hebben we stiekem even weggelegd. En er kwam een pakje voor haar binnen. Geen idee van wie, maar de gedachte dat iemand zomaar mijn meisje iets stuurt is al reden voor tranen bij mij. Waarschijnlijk slaap ik daarom zo goed. Ik heb in de dorps-fb-groep ook een oproep gedaan en ook daar wordt gereageerd. Was dat nou altijd zo, dat mensen zo lief zijn, of heeft het hele coronagedoe dit teweeg gebracht? Ik weet het niet, maar ik ben er erg van onder de indruk.
Ik hou jullie via hier op de hoogte hoor van de operatie!

Klaartje
Kaarrje
Mijn kaartje is geëist. Maar ik vind het nog een lastige om te ondertekenen. Dus heb ik maar groetjes uit.. de streek waar ik woon en mijn beginletter eronder gezet. Wat weet dat kind nou wie Klaartje van OO is. 😂 . Nú ik erover denk vind ik die ondertekening ook weer raar. Haha. Nou. De drie konijntjes zijn van mij.

Klaartje
Geëist
Dat komt ervan als het via de gsm gaat. Auto correct.... gepost moet het zijn.

Pennestreek
16-05-2020 om 12:05
OO legioen
Was dat nou altijd zo, dat mensen zo lief zijn, of heeft het hele coronagedoe dit teweeg gebracht? Ik weet het niet, maar ik ben er erg van onder de indruk.
Ja hoor, hier was dat altijd al zo. Denk maar aan de Heksenvetjes en zo. Voor medeleven, goede raad en praktische hulp ben je hier altijd aan het goede adres. Facebook acties lopen volgens mij ook altijd wel. Maar dat mensen meer oog hebben voor de mensen in hun buurt is volgens mij wel meer geworden sinds de crisis. Een soort bewustwording dat we allemaal kwetsbaar zijn? En een kind dat voor een zware operatie het ziekenhuis in moet en geen bezoek mag, dat vindt iedereen natuurlijk een vreselijk idee, dus dan is een kaartje een kleine moeite, toch?

Savon
16-05-2020 om 12:05
Ik kan weer in mijn mail!
Haha Klaartje, ik stuur ook wel kaartjes naar onbekende mensen en dan twijfel ik altijd wat ik er onder moet zetten. Ik doe vaak mijn voornaam maar.
Ze weet nog van niks, maar het valt wel op dat ik meer op mijn telefoon bezig ben.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.